Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je strašné. Jak tohle skončí.

17 0
možnosti
Foto

Blbě. To už přece z historie vime ;-(

9 0
možnosti
Foto

Včera jsem se vrátil z Říma. Migranti, černoši, mladí a silní se občas váleli na travnatých plochách v parcích či u nějaké zeleně. Kam to všechno spěje . . . . :-/

13 0
možnosti
Foto

Mám obavy, že naši potomci se dočkají poměru 10:1 i bez kvót, pokud se evropští politikové budou chovat jako doposud.

Karma R^

19 0
možnosti

J12i94r37k17a 57B72r97o30u15k

9. 12. 2019 19:07

Je mi z budoucnosti docela ouzko

23 0
možnosti

.... mrzi mě, že sa nevěnujete kardinálním problémům, kerý zužujou a nesmírně trápijou našu společnost, potažmo celou EU,- takový prostocviky dvou Novotných na ruský TV, ten kyberprostor a ta hrozivá propaganda !,- ...... ináč temu foto nechybí autenticita,- žádný moře, žádnej režiser, osvětlovači, klapky, na signál - plaveme - topíme se, máváme rukama;-),- ale jak říkám, slabý, podružný téma, nezajímavé!R^

5 0
možnosti

Občas tu svou urputnou snahu o humor skrze rádobyvtipný dialekt krapet nedomyslíte... Záměna "soužení" za "zužování" není znakem nějakého nářečí, ale jen toho, že vám podobný způsob vyjadřování není přirozený. To jste koneckonců prokázal v diskuzích u zpravodajství, kde píšete běžnou hovorovou češtinou.

0 3
možnosti

Perfektně popsáno. Pouze ten postup bych zvolil jiný. Žádné letadlo, ale pakovat je zpátky hned na začátku, čili v Řecku,Itálii a Španělsku a to ihned co přistanou na pobřeží.

36 0
možnosti

Jaký pobřeží? Mořská hranice je od pobřeží 12 mil aneb 22 km. Kdo na výzvu pobřežní stráže nereaguje, tomu budiž vyslána střela před příď, druhá těsněji. A kdyby si propíchl člun, aby se z něj stal "trosečník", ok, "zachránit, ale pěkně na vězeňský ostrov. Zákonů porušil dost, tak ať si užije Evropy, než bude deportován.

Jo, kdyby náhodou nestihl propíchnout člun, bylo by to levnější.

8 0
možnosti

:-).....Laďo, dostatečně vypovídající! Měl jsem zase týden od administrátora nucenou dovolenou, nemohu se dopátrat za co, tak jsem jen trpně četl.

Kde jsou ty zbídačené matky s dětmi a Šojdrové sirotci? Nějak to na fotografiích a videích není vidět! Jen mladí synci, vysvalovaní, telefony s nevyčerpatelným kreditem.......noooo, já už jsem tu vysoko přes čas, ale....co moje děti vnuci a pravnuci ? R^R^R^

36 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS