Pátek 24. září 2021, svátek má Jaromír
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 24. září 2021 Jaromír

Diskuse

Ultymatum

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M95i64r56o98s37l29a30v 77M70a95c62e27k 5771325500262

Je velkou ostudou, že se Česko tehdejší agrese NATO, i když nepřímo,zúčastnilo. Při pohledu zpět a vyhodnocení naší letité účasti v tomto nejagresivnějším vojenském uskupení světa není na co být hrdý. Za článek karma R^

+3/0
5.7.2019 8:41
Foto

M33i38r85o37s87l25a32v 93K45u45l38h63a36v16ý 5119522941

Na konci by mé vyjádření zapadlo; dovolím si je zde zopakovat.

Pane Malý, ve Vašem vyjádření, že NATO splnilo svůj účel, chybí začátek. Spočítal někdo, kolikrát byla v Kosovu v akci UČK a kolik bylo mezi Srby obětí?!!

Argument, že byla humanitární krize když se dalo do pohybu cca 200.000 kosovských Albánců je rovněž klamný. Mnozí utíkali, protože soused Srb věděl o jejich kriminální činnosti; ať už ekonomické a nebo násilí páchající.

Následné události jsou velkou kaňkou Evropy a USA.

+4/0
4.7.2019 20:33
Foto

V98l36a84d57i38m49í42r 19S37t28u12d20e79n69ý 5638908925170

Ten minulý článek o Sarajevu byl jen takový předkrm a tady už je "Ladislav Větvička" ve formě...

0/−1
4.7.2019 20:06
Foto

J68i29n70d46r79a 42S61v63o90j90a65n 1517637949190

Laďo, zklamání. Čekal jsem něco o jiném ultimátu. O ultimátu, za kterým nemusíme chodit ani za hranice naší země.

0/0
4.7.2019 17:42
Foto

J31a78r94o64m67í93r 88P52e27t60ř96í30k 6834641759748

Zajímavé, že i Solženicyn v roce 1999 tvrdě odsoudil počínání NATO v Jugoslávii, a jednání NATO dokonce přirovnal k Hitlerovi.

Zdroj: https://www.idnes.cz/kultura/literatura/zemrel-kritik-sovetskeho-rezimu-a-gulagu-alexandr-solzenicyn.A080803_232958_zahranicni_dp

+4/−1
4.7.2019 14:04
Foto

T72o42m97á41š 33B33y61d55e52l95s74k57ý 8510521850

no ono to spíše mohlo být i tak, že Rusko a Srbsko mají pravoslavnou církev

0/0
4.7.2019 14:41
Foto

V63l16a11d57i90m67í35r 35S22t78u75d52e85n82ý 5218778975250

Je vidět, že Solženicynovy postoje neznáte. Pokud byste věděl, že jejich základem bylo konzervativní pravoslaví a odpor k liberální demokracii, asi byste s tak "objevnou" skutečností nepřišel. Solženicyn mimo jiné obhajoval i režim generála Franka ve Španělsku.

0/0
5.7.2019 6:31
Foto

F25r92a18n65t62i84š97e27k 49K22š71í29r 2409116745

Stát USA má všechny příznaky nemoci, která se jmenuje : "Imperium".

+8/−1
4.7.2019 11:26
Foto

A74d43a23m 81M17a84l17ý 4470167842621

Svět se skládá z různých států. Tyto státy mají různý postoj k lidským právům. Pravda je taková, že západní země vesměs lidská práva ctí a snaží se je chránit.

Pak jsou státy další např. Rusko a Čína, na které to vaše "Imperium" pasuje mnohem lépe.

+5/−6
4.7.2019 11:41
Foto

F57r80a74n72t40i27š75e42k 35K59š76í97r 2539256595

Americký novinář Garrett napsal:

Spojené státy, stejně jako všechny předchozí říše, se cítí být „vězněm dějin“, protože za strachem leží „kolektivní bezpečnost“ a hra údajně nevyhnutelné americké role na světové scéně. Garrett zakončil takto: Teď je řada na nás.

Řada při čem?

Řada při přebírání odpovědnosti za morální vedení světa.

Řada při udržování vyrovnaných sil se všemi zlými silami – v Evropě, v Asii, v Africe, v Atlantiku i Pacifiku, vzduchem i mořem – přičemž dnes je touto zlou silou ruský barbar.

Řada při udržování světového míru.

Řada při zachraňování civilizace.

Řada při službě lidstvu.

Ovšem takový jazyk patří říším. Římská říše nikdy nepochybovala, že je obráncem civilizace. Její dobré úmysly byly mír, právo a pořádek. Španělská říše přidala ještě spasení. Britská říše přidala ušlechtilý mýtus břemene bílého muže. My jsme přidali svobodu a demokracii. Přesto, ať přidáváme cokoliv, jazyk je stále stejný. Je to jazyk moci.

+9/0
4.7.2019 12:20
Foto

A73d28a22m 63M92a48l74ý 4770217482971

Jinými slovy: Schvalujete genocidu na civilistech v rámci svrchovaného státu. Nikomu cizímu do toho nic není. Ať si tam dotyčná vláda masakruje koho chce.

Tento názor považuji za špatný.

+2/−2
4.7.2019 12:24
Foto

F94r90a40n18t55i12š79e10k 37K26š51í75r 2809536525

Ne neschvaluji. Na to jste přišel jak ?

+4/0
4.7.2019 12:27
Foto

A96d74a24m 96M45a68l66ý 4560207872341

Na to mohu reagovat snad jen citátem: "Proboha Mlho, vždyť o tom zde již dobrou půlhodinu hovoříme"

Ptám se vás tedy přímo: Měla koalice západních zemí právo zasáhnout v roce 1999 proti Srbsku, poté co Srbsko provádělo represe proti vlastním občanům (kosovským Albáncům)?

+2/−2
4.7.2019 12:34
Foto

F52r91a23n81t13i63š34e42k 31K84š12í27r 2139746275

Jen proti ozbrojencům. V žádném případě je to neopravňovalo k bombardování, kde umírali civilisté.

+9/0
4.7.2019 12:39
Foto

T53o86m43á32š 51B41y19d50e50l98s62k23ý 8130381380

to znamená, že srbské dělostřelectvo mohlo odstřelovat Sarajevo beztrestně a srbští snajpři mohli mezi sebou soutěžit , kolik zabijí lidi za den. To všechno bylo tedy dle Vás v pořádku, že?

+2/−1
4.7.2019 12:54
Foto

F43r29a29n31t58i87š85e54k 22K86š51í48r 2329666945

Asi neumíte číst. Nic takového netvrdím.

+5/0
4.7.2019 13:36
Foto

T56o21m32á27š 25B78y23d87e45l92s43k50ý 8720821500

ale tam ozbrojenci zabíjeli civilisty!

+2/−2
4.7.2019 13:42
Foto

F49r30a13n91t51i82š96e81k 25K39š67í41r 2309446105

Pokud chcete být konzistentní, pak každé zabíjení nevinných lidí je zločin a nemůžete pro někoho udělat výjimku ( např. pro piloty bombardérů).

+3/0
4.7.2019 13:46
Foto

T92o86m82á55š 51B51y90d85e23l58s29k40ý 8820381250

dobře a co Srebrenica, jak se to tam líbilo Vám. Ostatně co dělali Srbové na území Bosny a Hercegoviny? Byli tam jen na návštěvě se zbraněmi anebo na dovolené s tanky.

pokud by Srbové zůstali jen na svém území a chránili jen svoje lidi proti, třeba, Chorvatům nikdo by nic proti nim neměl

0/−4
4.7.2019 14:45
Foto

J46a22r71o71m46í30r 44P39e24t21ř59í38k 6164861579478

Když se Srbové snažili chránit na území, které obývali v Republice Srbská krajina, tak jich Chorvaté na 10.000 povraždili a 250.000 muselo opustit svoje domovy a odejít do Srbska. O tomto však západní "demokracie" mlčí.

+3/−1
4.7.2019 17:23
Foto

T91o53m45á98š 56B66y27d40e97l57s44k89ý 8430321510

já vím, žádný v této válce nebyl svatý. V tom máte pravdu. Pouze, tuším, Slovinsku se podařilo zničující občanské válce vyhnout. byly tam sice nějaké přestřelky na hranicích s Chorvatskem, ale pak byl už klid.

Jinak se tyto státy spojovaly proti třetímu a pak zase válčili . bylo tam takové divné.

Víte já proti Srbsku mám jen tu epizodu u toho Sarajeva, Z kopců dělostřelectvo a pak ty snajpry co soutěžili kolik lidí zabijí za den. A nic jiného

0/0
4.7.2019 17:29
Foto

Z23d53e10n92e54k 68J58i96r78o57u56š68e43k 8910222844970

Vám ten Humanitární Vašek a Krvavá Madla pěkně vypláchli mozek.

Kosovská osvobozenecká armáda (bandy islámských pašeráků) nebyli žádní civilisté.

+4/0
4.7.2019 16:09
Foto

A65d21a36m 85M47a38l68ý 4780937412721

Ano válka je krajní řešení a neobejde se beze ztrát na životech, a to a včetně civilistů.

To se nám to válčí, když se můžeme schovávat za civilisty. Rv

0/0
4.7.2019 13:07
Foto

F87r85a54n95t91i68š45e84k 15K93š12í77r 2439556655

Pokud razíte tuto teorii, že lze za určitých okolností zabíjet lidi, kteří nikomu nic neprovedli, jen proto, abyste donutil jejich vládu k nějaké činnosti, pak vlastně ospravedlňujete zrůdné zločiny teroristů, kteří dělají totéž, jen ne tak sofistikovaně.

+6/0
4.7.2019 13:41
Foto

A50d98a97m 83M47a85l72ý 4450347312941

S vaší teorií zase není možné zakročit proti nikomu, kdo se skrývá za civilisty.

0/0
4.7.2019 14:00
Foto

F64r75a24n41t24i59š37e85k 18K92š13í60r 2759736555

Ano to nelze a je to tak správné.

Zabíjení nevinných lidí je vždy zločin, ať už to děláte v uniformě, nebo v civilu.

+1/0
4.7.2019 14:28
Foto

T37o79m14á62š 43B92y40d81e86l69s79k20ý 8930861250

Srbsko nemělo překročit svoje hranice a vtrhnout,třeba, do Bosny a Hercegoviny. Pak by bylo všechno s nimi v pořádku

0/−1
4.7.2019 14:47
Foto

F50r30a73n95t13i69š69e73k 79K51š50í57r 2469726475

To já nerozporuji, přesto platí to co jsem napsal o zabíjení nevinných lidí.

Stát nejsme nikdy My. Stát je instituce v rukách vládnoucí kasty, která ráda loupí, k tomu si tvoří legislativní zákony a ráda válčí, protože lidé co tuto kastu tvoří, nemusí války financovat ze svých peněz a ani nemusí riskovat své životy. Navíc si v době válečného stavu upevňují svou moc různými zákony a nařízeními.

+1/0
4.7.2019 15:29
Foto

A47d31a20m 90M57a91l41ý 4700877122341

Pane Větvičko (nebo jak se vlastně jmenujete), máte pravdu Srbové dostali ultimátum. Konkrétně šlo o zastavení násilí a represí proti kosovským Albáncům, umožnění dodávek humanitární pomoci.

NATO v tomto směru splnilo svůj účel.

Dále stojí za zmínku, že zásah schválila Rada bezpečnosti OSN, která situaci označila za hrozbu pro mezinárodní mír a bezpečnost v tamní oblasti.

+4/−12
4.7.2019 11:25
Foto

F92r37a71n43t49i43š97e92k 51K82š86í79r 2699856675

Byla to agrese, bez ohledu na to, kdo ji před tím odsouhlasil.

+13/0
4.7.2019 11:29
Foto

A16d33a21m 92M45a92l19ý 4490317572101

Takový je svět. Proti násilným akcím a genocidám se zasahuje násilím.

Tak funguje lidská společnost. Musíme se snažit, aby tyto zásahy byly spravedlivé.

Ale pokud jsem si stihnul všimnout, vy jste spíš zastánce bezzásahovosti (což je v podstatě anarchie). Takže vás chápu, i když nesouhlasím.

+3/−3
4.7.2019 11:37
Foto

F12r38a32n18t58i84š93e78k 75K42š12í45r 2129176585

Každý má právo na obranu. Pokud někdo zabíjí lidi, kteří nikomu nic neudělali je to agrese a zločin a je opravdu jedno jaké cíle útočník sleduje.

+4/0
4.7.2019 12:11
Foto

A53d30a63m 60M51a50l15ý 4890857172591

Uznáváte tedy pouze právo na vlastní obranu.

Podle vás není možné někomu aktivně za použití síly bránit v páchání násilí na nevinných civilistech?

0/−1
4.7.2019 12:21
Foto

F94r66a40n83t86i49š84e49k 40K69š69í43r 2339116845

Protože neuznávám princip kolektivní viny, neuznávám ani pomoc ve formě zabíjení nevinných lidí jen proto, že jsou příslušníky státu, který používá své ozbrojené složky k páchání agrese.

+6/0
4.7.2019 12:30
Foto

T89o19m34á13š 86B18y85d85e49l88s84k70ý 8150581960

takže ostřelování Sarajeva Srby byla agrese, či ne. Srbové nechtěli Sarajevo dobýt, pouze se bavili zabíjením bezbranných lidí. To bylo, dle Vás v pořádku?

0/−1
4.7.2019 12:56
Foto

F48r45a11n98t89i37š47e91k 54K61š60í61r 2759876825

Každé zabíjení nevinných lidí je agrese, bez ohledu na státní příslušnost nebo služební poměr. Agrese není nikdy v pořádku.

+1/0
4.7.2019 13:44
Foto

T85o39m58á66š 59B94y64d81e29l50s19k79ý 8900941120

dobře a proč tam tedy lezli? to znamená, že provedli agresi jako první, zabíjeli hlavně civilisty. Když se jim dostalo správné odpovědi, tak odsuzujete jejich protivníka, že to udělal špatně a to je právě ta chyba. Proto jste tady nepochopen

+1/−3
4.7.2019 14:51
Foto

T78o79m89á43š 31B33y42d33e21l57s52k27ý 8790511360

víte pane Větvičko, já když dám někomu mínus, tak mu vysvětlím. proč to já vidím jinak. Proto jste jen malý alibista

+1/−2
4.7.2019 16:32
Foto

L55u19k97a65s 12F54i21k48r 8981110826621

On se nejmenuje Vetvicka ale Olsak. Vetvicka byla mozna jeho prezdivka v StB.

0/−1
5.7.2019 5:40
Foto

M80i58r80o56s56l95a52v 82K80u71l42h66a58v53ý 5159472191

Pane Malý, ve Vašem vyjádření, že NATO splnilo svůj účel, chybí začátek. Spočítal někdo, kolikrát byla v Kosovu v akci UČK a kolik bylo mezi Srby obětí?!!

Argument, že byla humanitární krize když se dalo do pohybu cca 200.000 kosovských Albánců je rovněž klamný. Mnozí utíkali, protože soused Srb věděl o jejich kriminální činnosti; ať už ekonomické a nebo násilí páchající.

Následné události jsou velkou kaňkou Evropy a USA.

+4/0
4.7.2019 20:27

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz