Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^:-)......Laďo, moc jste mě pobavil! Byl jsem V Rusku dvakrát, v 69. to ještě někteří na venkově bydleli v zemljankách a v třípokojovém bytě bydlely tři rodiny, které se dělily o kuchyň a sociální zařízení!

Jak často píšu.....Rusové nejsou změkčilí Evropané, to by Hitler vyhrál! JSou to vlastenci a v tom případě obětují svůj život proto aby byli svobodní. Dneska se po nich plive. Mně, který se narodil před druhou světovou, pamatuji si tu hrůzu. V 45. u nás na statku Rusové, kteří přijeli na koních spali. Vojáci u koní ve stodole na slámě , důstojníci v pokoji, kde na stole ležel jen chleba pečený na 14 dní! Říkalo se tomu parádní pokoj. JInak.....naše sedmičlenná rodina, dědeček, babička, rodiče a tři kluci bydleli v jedné kuchyni. Kdo by to dnes vydržel?

Je to prostě jiná zem, jiné myšlení, ale kdo není zabedněnec, to musí pochopit! R^R^R^!!

2 0
možnosti

Už jsem se ptal loni, kdy jste to zveřejnil poprvé, nicméně odpovědi jsem se tehdy nedočkal. Takže to zkusím ještě jednou - ten žertovný rozhovor s celníkem opravdu proběhl tak, jak jste jej čtenářům předložil (pokud tedy vůbec proběhl), nebo se jedná o vaši fabulaci, stejně jako v příbězích o kamarádu Helmutovi, ve kterých byl za skutečnou událost vydáván tu letitý vtip, tu vyprávění jiného autora?

0 0
možnosti

A43d45a10m 33B60í59l20e12k

15. 6. 2019 10:53

já už se Vás taky ptal kdysi dávno a neodpověděl jste mi - proč čtete a diskutujete u článků autora, ke kterému máte zjevou averzi a vysloveně jej nesnášíte? Je to nějaký druh postižení nebo prostě jen máte tolik zbytečného času, že jej zabíjíte tím, že čtete něco, co se Vám nelíbí?

0 0
možnosti
Foto

tůhle jsem potkal kolonu chooperů a za řiditky byly výhradně baby a některým dělal baťůžek chlap, tomu se říká motofeminismus:-)

3 0
možnosti

R^ R^Vy mě rozesměje, ta příhoda s celníkem nemá chybu.

3 0
možnosti

Ze Suchumi po pobřeží až do Soči. Pak na Bolšoj Achun. To vše v roce 1964 cestou z Arménie. Dnes je to určitě jiný svět. Na Soči vzpomínám s trochou strachu, co s tím RÁJEM udělala "modernizace", F1 a turistika. Vám šťastnou cestu!

2 0
možnosti

Pokud pán chtěl lícovat pana Haška, tak si myslím, že měl spíše říkat Caricyn, než Stalingrad.

1 0
možnosti
Foto

On to bolševik Hašek nerad použival, bo si myslel, že to ma cosik společneho s carem. Přitom to pochaza z teho, že město leži na soutoku řek Caryca a Volha. A pravě na břehu te velke řeky napsal dalši česky spisovatel a dyzident sve velke dilo Dopisy Volze. Ale to je zas jiny přiběh, o tom vam povim přiště. Jsem rad, že i take na prvni pohled detaily su pro vas duležite, važim si teho. R^

3 0
možnosti

Pěkné vyprávění. Mohl by si tu první fotku posunout kousek doprava?

2 0
možnosti
Foto

Nemoh, ta mi utekla. Byl sem rad, že sem lapnul tu děvuchu na mašině. Ale těch švarnych děvuch je vice v tom videu dole.

1 0
možnosti

R43a12d76e74k 35K81a50r37a45s

10. 6. 2019 11:41

A protiruskému xenofóbovi Zieglerovi právě spadla brada;-D

2 2
možnosti

myslím, že jemu spíše vadí současná ruská politika Putina, nikoliv lidi Ruska, ale mohu se mýlit

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS