Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě by zajímalo, kam zmizel pan Streit. Občas jsem ho rád četl.

0 0
možnosti

Nejdůležitější je ono P.S.

0 0
možnosti
Foto

Kruciiin, tak už tě taky čtu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý výlet do historie blogu. R^

2 0
možnosti
Foto

Rudolf Havlík, to je snad úplně jiná kategorie. Pan bloger.

A ti dále zmiňovaní? Mají se rádi, tak něják sami sebe. Přeji jim to první místo v malosti.

Že autor i sám sebe pochválí? Že jej užvatlaná hanba nefackuje. Kdo z nás na něj má a kdo po stejném touží?

2 0
možnosti

iDnes, posledních 6 let neobjektivní hlásná trouba pana všemohoucího, s nastavenou cenzurou...vidím tu jakousi symboliku...

3 0
možnosti

Sláva Vám, jen tak dál! Kde bysme jinak bez Vás a Vaší osvěty dnes byli.

Ještě že se dnes nikde nijak nic moc neděje.

Doufám jen do budoucna pro čtenáře, aby Vaše články nebyly tak jako v minulosti špikované "fake News", protože čtenář rád věří tomu, co čte černé na bílém.

1 0
možnosti
Foto

Jsem Laďo, nehlasoval, protože jsem měl důležitou práci: počítal jsem Pražáky na demonstracích, ale ani do jedné jsem se nedopočítal. Byli tam samí chalani a děcuchy...

2 1
možnosti
Foto

Oprava "děvuchy".

0 1
možnosti

Já tedy vidím pana Větvičku jako obyčejného trapáka.

2 9
možnosti

Pro trapáka každý trapák (Forest Gump)

6 1
možnosti

Prostě jste pašák;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS