Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám v zásadě podobný názor jako autor.

Dodal bych však B, že Most! není směšná agitka, i přes kýčovité téma trans atd.

Myslím, že je tam především humor. Dokud lze vtipkovat, tak je svoboda myšlení a projevu. V takovém kontextu by nevadilo, když jeden tvůrčí tým bude nalevo, protože není nic špatného, že je někdo nalevo.

Dále pak vidim, že i nekorektní obyčejné postavy jsou zobrazeny se snahou je pochopit.

Konečně pak i Most! drží tu smířlivou tradici českého humoru, že věci nežene na ostří nože, spíš oproti realitě nakonec volí útěšné smíření. Často se tenhle sklon kritizuje jako nedůslednost a pohodlnost, ale já bych se toho držel spíš než budovat zarputilou kulturní válku v americkém stylu.

3 0
možnosti

ked reprezentatn 5tej kolony oznaci serial za propagandu, tak to bude celkom dobry serial - a nemylil som sa, dik za tip pan minus jednotka !

1 1
možnosti

Každý si v tom seriálu najde co chce hledat. Pokud se člověk dívá nezaujatě a bez hledání ,,skrytého podtextu,, pak se seriál povedl.

3 0
možnosti

Pokud se člověk dívá nezaujatě a skrytého podtextu, má právo si o něm každý udělat svůj obraz. "Povedl se" je jeden z nich, ale může přece existovat i jiný a zcela opačný.

0 0
možnosti
Foto

No a ted ještě nějaký seriál pro naši menšinu - Bělochy,Heterosexuály a Xenofoby - :-/

1 0
možnosti

Ano, pracující, heterosexuální běloch

1 0
možnosti

Podíval jsem se na tři díly, abych věděl o co jde když se o tom tolik mluví. Jakž-takž vtipné mi přišly asi dva momenty. Jestli je v tom záměr nějaké podprahové propagandy nevím, ale řekl bych že spíš ne. Myslím, že Větva tvůrce trošku přeceňuje. S jednou výjimkou - a tou je troska faráře-ožraly, který má lahváče i ve zpovědnici. Celkově je ale seriál Most podle mě jen brak. Děj nemá hlavu ani patu a seriál těží jen z největší koncentrace sprostých slov za minutu, která kdy ve veřejnoprávní televizi zazněla. Kdyby to vysílala soukromá televize, přešel bych to bez povšimnutí. Ale když si vzpomenu na koncesionářské poplatky, které (povinně) platím za silně tendenční zpravodajství a podobná "dílka", chce se mi řvát.

4 1
možnosti

P24a68v16e45l 48S55i33t33a92ř

28. 2. 2019 14:30

No tak agitka to byla dost velká, to zas jo. Já jen, že v mostě jsem skinheada neviděl asi 20 let. A v UL taky ne. Kam se ty kluci jenom poděli?

2 0
možnosti

J63i83r21i 32C11e79e

28. 2. 2019 10:24

Most je Kameňákem liberálních aktivistů...

3 2
možnosti

Vzhledem k tomu, že autor dokázal (mimo jiné) nacpat svou posedlost multikulturalismem i do lamentu nad nepovedenou sochou Věry Špinarové, nepřekvapuje mne, že vidí spiknutí a propagandu za každým rohem.

4 8
možnosti

nuz, sam propagandu pcha do kazdeho riadku, uz je ako rus, tiez podozrieva vsetkych naokolo ze sa hlavne chovaju ako on sam :D

0 2
možnosti

Seriál jsem pochopil, bral a beru jako satiru, ve spoustě věcí ukazuje na různá pokrytectví.

Proč seriál nevnímám jako propagandu? Inu proto, co vlastně má být tou propagandou? Že se dloubne tu do cikánů, tu do státu, tu do neziskovek, tu do naivní sluníčkářů, skinheadů. atd..

Možná je to tím, že satiru dneska mnoho lidí nechápe, nezná ji. Nebo jsem seriál pochopil špatně já.

13 1
možnosti
Foto

Pro mě výborné, pane Větvičko, tedy myslím Váš článekR^. Ale na seriál jste mě nepřivábil, protože dobré (na dnešní dobu) to je určitě horší, než tři, viďte? Takže děkuji s úctou :-)

4 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS