Diskuse

Helmut zmizel

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stravenky za 2,60 Kč. To je naprostá pravda. Pamatuji si to, jako by to bylo včera. 2,60 Kčs snídaně, 2,60 Kčs oběd a 2,60 Kčs večeře. Stravenky se také daly různě kombinovat, takže třeba za 3 ks stravenek, t.j. 7,80 Kčs jsem pořídil v menze velkou konzervu naložených párků / v nálevu / , tuším cca 500 g za běžnou cenu 22 Kčs. Jóóó - to byly časy . . . A vy, pane Větvička, jste mi to díky tomuto vyprávění připomněl . . . ;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Dik, Petře. Tak na ty konzervy už sem uplně zapomněl...

0 0
možnosti

Ladiku, píšeš pěkně. U Tvých příběhu jsem si připomněl, že nesmím za klávesnicí jíst a pít, bo to mám hned na monitoru. Rád jsem četl taky Zárubu, Landsmanna, Ostravaka. Příběhy Helmuta se asi chýlí ke konci a i když jsou některe přykrašlene, k titulu blogera roku tento rok dostaneš navíc cenu Pulicera. Zdař bůh.

2 0
možnosti
Foto

A fčil by mě zajimalo, kere přiběhy považuješ za přikrašlene. Netvrdim, že Helmut všecko prožil sam osobně, ale všecko su realne přiběhy.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS