Diskuse

Mnichovsky atentat

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) Vaše články čtu s velikou radostí,a vždy se těším na další...Vaše nařčení je úchvatné...a je krásné,že je používáte...Děkují a přejí Vám krásný den..:-)

0 0
možnosti

Moc pěkné:-)... Vaše řeč se mě velmi líbí,jste můj oblíbený bloger...:-) přejí Vám krásný den.

0 0
možnosti

a jakoze hotovo? Zadne dalsi kapitoly? Jako nemam nic proti, ze chcete prodat vytisk, ale je podle me nefer reklama tvrdit, ze to bude na blogu, kdyz to neni pravda. Stacilo rovno proste rict na ferovku “nektere kapitoly” a nikdo nema nic proti. Kazde pondeli/streda/patek jsem to tu refresoval az jsem si to koupil. Byt to info hned, tak sem si to koupil rovnou a nemel ted pachut z nefer pristupu. Nepodcenujte svoje ctenare. Rozumim pouze omluve ve stylu “sory, ale nejak mi to ujelo uz mam vek a v alkoholovejch voknech sem proste nestihal jako driv”. Ale jinak diky! Musim uznat ze jsem netusil ze kazdy ma sve roky s Helmutem a ta kniha proste zahreje u srdce

0 0
možnosti

Jsem rád, že nežije Jirásek. Vkládat sem na blog svoje knihy.....také by byly v nějakém divném pro jazyce.;-)

0 0
možnosti

To je pan "Větvička", jak známe. Nenápadné varování před multikulti EU a pro pobavení jeden letitý vtip, nenásilně vmáčknutý do textu.

0 4
možnosti

Sorry nezklamete...a bohužel...kdo nezná slonsky..po našimu...tak nechápe;-D;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti