Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61a69v29e75l 86K70a16r39a26s 9723565873239

Ještě prosím alespoň to o Litviněnkovi a poloniu a Juščenkovi a dioxinu.

+1/0
3.4.2018 15:16

K25a72r94e46l 59P22a31t92á81k 2633473122552

RU onuce jedou. Což jednoznačně potvrzuje, že vinnkem je Rusko. Stejně jako psaly, že na Krymu a potom východě Ukrajiny ruští vojáci nejsou, stejně jako psaly, že let MH 17 malajsijských aerolinií sestřelili Ukrajinci a nedávno, že chemický útok na civilisty nespáchala v Sýrii ruská a ani proruská, Asadova, armáda.

+1/−1
3.4.2018 13:13

K59a82r24e95l 19M84l94č86o69u30š45e50k 8330768745500

Kodl, ty jsi z toho tak domatený, že už to hrozí kolapsem. Nechceš se obrátit na Benedikta Vangeliho, vedoucího Centra proti dezinformacím?R^

0/0
4.4.2018 7:33

J67o84s83e41f 16P40r78o72c92h71á90z18k90a 3790155804725

To jsem to schytal...viz. nepatrně níže. Ale stejně si trvám na svém. Pod rádoby humorem cítím ruského trolla.

+5/−2
2.4.2018 12:02

K40a21r33e25l 29P63a71t91á36k 2543523592952

máš dobrý čich. Souhlas.

0/0
3.4.2018 13:13
Foto

T36o44m56a51s 23T78r62o70j49a28n 6148502135466

Ani mě tak nepřekvapuje válka velmocí, která se přesunula na bojové pole agentů. Spíš mě překvapuje náš zbytečný boj za zájmy někoho jiného. Co tím získáme my? Že by snad respekt u Britů? Ani náhodou. Že by snad respekt u Rusů? Ani náhodou. Všichni s námi jednají jako s kusem hadru, tak proč se montujeme do něčeho, na čem akorát ztrácíme. Naši zem řídí sebevrazi.

+18/0
1.4.2018 11:41

M92a85r94t89i24n 63S76v91o65b50o35d47a 7309227482795

spoustu informací jste vynechal. Rusko nic vyšetřovat nechce a poukazuje i na zdroj z ČR. Ohrožení dalších lidí, načasování před prezidentskými volbami v Rusku......

0/−4
1.4.2018 1:58

O85t35o 23J96u45r55n61e48č65k36a 2273120901913

Jak tak pozoruju, poslouchám a čtu lidi a jejich názory na tuto a další podobné kauzy, tak si říkám, že pokud by bylo cílem rozjet válku proti Rusku, tak by se asi západ dost divil, až by (odhaduji tak 50%) vojáků otočilo zbraně a místo nach Moscau, táhlo nach Berlin.

.

Naštěstí jsou si jistě vědomi, že informační pole není jaksi připraveno a proto válka nebude. Chválapánubohu. :-P

+5/0
1.4.2018 0:05

K29a73t26e26ř77i16n40a 64T37y94c28o43v78á 9150261746575

chi, chi, chi. je fakt, že nad současnými novinami by se styděli i ty dvě badatelky - Linda s Hankou

+1/0
31.3.2018 17:35

J50o31s69e42f 77P37r15o11c47h33á56z34k86a 3460745114725

Kdo nezná gramatiku, dělá schválně mnoho chyb, aby to vypadalo jako recese...kdo nemá argumenty, dělá podivný "humor", aby nepříjemnou věc alespoň trochu bagatelizoval...Sám jste ruská stopa blogere !

+2/−19
31.3.2018 16:39

J31i60t31k14a 44G42o49t30t97e28r77o11v75á 4561323899781

hůř jsou na tom ti, co nemají argumenty ani smysl pro humor či recesi a jen trapně odsuzují druhé:-/

+6/0
1.4.2018 9:20

L76i79b30u59š51e 46Š20u25b39r81t82o40v49á 2578529428161

My, české/moravské bestie víme, že smích a humor je dobrá strategie proti lživým a ohlupovacím hrátkám mocných. Pane Větvičko, díky za precizní analýzu a odhalení případu Skřípal, který rozvibroval dosavadní geopolitickou stabilitu. Špiónům a zpravodajcům zúčastněných stran jste suverénně vypálil rybník. Doufám za naše děti a vnuky, že jejich šéfům nerupne v bedně.

+11/0
31.3.2018 14:45

Z82d64e53n52ě16k 88P30o21k78o19r37n98ý 1702769340436

doba kdy se mě styl Vašeho psaní líbil pominul.....není to vtipné ,je to hloupé a trapné.....stejně jako většina vašich blogů.....zestárl jste a s Vámi i duše a styl uvažování

0/−17
31.3.2018 13:18

I17v69o 94N79a23v79r24á21t87i14l 5594658894

A pak je tu druhá možnost, totiž že jste zestárnul a zahořnul vy. :-P

+7/0
2.4.2018 0:29

P57a69v34e67l 69S72z66i46r36o69t90n10ý 3472714374810

Docela hloupé, jsem zklamaný.

+1/−15
30.3.2018 23:31
Foto

L67a14d58i95s42l87a57v 62V92ě13t49v42i64č11k38a 4633306314485

To mě mrzí, Pavle. A který konkrétní hloupý fakt tě zklamal?

+5/0
31.3.2018 1:11

J12i40ř11í 14V66o96n80d98r14á78č74e18k 5866384710454

Hloupá otázka ;-)

0/0
3.4.2018 9:00

J55a16n93a 25L80i76e15b76o69v27á 7132706681615

;-DR^ Přeložit a vydat pro zbytek zainteresovaného světa.

+14/−2
30.3.2018 10:12

K46a26r49e87l 79P84a66t10á91k 2983603882532

zainterovaný svět není zvědavý na jednoho ze stovek českých kolaborantů a jeho názory ohledně této- a ani jiné- kauzy. On taky nepíše pro zainteresovaný svět, ale pro ovce, ze kterých spolumodeluje ty pozdější správně voliče.

0/−1
3.4.2018 13:16

P82e27t94r 62S14k91á65c82e56l 6364169679

Omlouvám se, ale v diskuzi k článku "Vítejte v Bělorusku" (https://jakl.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=655843)

o tzv. "letním čase" jsem uvedl níže zkopírovaný příspěvek a rád bych znal odpověď od pana Větvičky, kterého si určitě vážím za jeho články. Jedná se o jeho názor, viz:

Ladislav Větvička 43645

Facebook

Tak tentokrat nemožu souhlasit. Tzv. letni čas ma svuj smysl. Nechci, aby v letě slunko podle toho našeho "spravneho" času vychazelo už v 3 rano. Raději mám tuto umělou konstrukci, kdy tedy vyjde "až"ve 4 rano, zato večer mam v letě raději, když je světlo o hodinu déle. Ja jsem sova, mi se to libi. A titulek je jen propaganda. Misto Vitejte v Bělorusku by se dalo použit Vitejte ve Finsku, nebo Vitejte v Jihoafricke republice. Kdybych psal podobny text, tak bych využil stejně emotyvni tytulek "Nechci v Česku v letě stejny čas jako v Gabunu nebo Čadu"

+1/−1
29.3.2018 21:32

P35e35t33r 43S48k92á19c40e51l 6424589679

Ode mne vyslaný dotaz, otázky:

Tak to jste mne, pane Větvičko, zklamal. Použijte svoji logickou úvahu, kterou ve svých článcích oplýváte, a přesvědčte nejen mne, že tzv. "letní čas" je pro všechny lidi v ČR prospěšný. 40 % populace totiž změnami dvakrát ročně trpí, protože jak jistě víte, jsme "sovy" a "skřivani". Když jste podle Vašeho uvedeného názoru jistě "skřivan", tak Vám ale uniklo, že od roku 1990 si můžete coby svobodný občan tohoto státu vstávat kdy a jak chcete. Takže proč prostřednictvím státu (vláda 16ti chlapců nařídí) diktujete občanům (v počtu 10 milionů) co mají v neděli ve dvě hodiny dělat? Totiž již od roku 1979 pootočit hodinami vpřed. Možná nevíte, že v roce 1979 jedna babička psala na vládu, že jí velmi vadí, že se hodiny musí posunout ve dvě hodiny ráno, jestli by to nešlo v v jiný čas provádět? Až tak naivní občané tehdy uvažovali, dnes jsme ve vzdělání úplně někde jinde, hned tak nás neohloupí někdo z Prahy a/nebo z Bruselu, že?

Pokud Vás mnou uvedené dotazy nepřesvědčí, spojte se s panem Petrem Hannigem (on Vás chválí a rozumí Vám) a ten Vám sdělí, proč Strana zdravého rozumu, kterou on založil 5.3.2002, má od počátku v programu zrušení tzv. "letního času". Spolupracoval s panem Stanislavem Peckou, pekařem z Chrudimi, tohle pana Hanniga, jakožto zakladatele Strany zdravého rozumu, ctí. Přes pana Pecku jsme se seznámil s mým životním přítelem, panem Hannigem Petrem. Pokuste se dobrat přes tyto argumenty pravdy a spojit se s námi (Spolek „Čas pro Evropu“, IČO 265 955 91) na dobrém díle....

+1/−1
29.3.2018 21:32

K97a57r86l78a 54N24o93v64á91k32o32v59á 4744642985787

Představte si, že ani za socialismu nikdo nediktoval, kdy smíme vstávat. Ale tehdy i nyní existovalo něco jako pracovní doba, kdy mi zaměstnavatel diktuje, kdy mám být v práci a hlavně kdy z ní mohu odejít. Ono by se klientům asi nelíbilo, kdyby ve dvě odpoledne nebyla v úřadě ani noha, protože jsme všichni vstali se slunkem a o to dříve odešli domů. Takže jsme v práci minimálně do pěti, než se dostaneme domů, nakoupíme, připravíme jídlo, je nejméně půl sedmé. No a díky letnímu času je ještě dost času na nějaké venkovní aktivity. Na ráno je nepřesunete, ve čtyři ráno nelze sekat sekačkou trávu, tenisové kurty jsou zavřené, koupaliště taktéž, přátelé taky nechtějí sedět na zahradě a grilovat ráno.

Důchodce Hannig a další se svobodným povoláním si mohou přizpůsobit svůj režim, ale zaměstnanci, kterých je patrně většina, ne.

+4/0
30.3.2018 12:52

P12e78t88r 88S43k30á53c59e42l 6664529159

Vy nevíte, že za socialismu nařídili kdy mají úředníci chodit do práce? Tuším že brzy po roce 1979, po zavedení SELČ. A že zaměstnavatel diktuje začátek pracovní doby? Každý zaměstnanec dobrovolně uzavírá pracovní smlouvu, v níž se řeší nástup do zaměstnání. Vy jste uzavírala pracovní smlouvu pod nátlakem? Tak je neplatná. Zvláště po roce 1990 si každý může svobodně rozhodnout, kdy a jak bude nastupovat do práce. Pokud ovšem má někdo zaměstnání které ho baví a ještě je za ni dobře placen, nemůže mít např. "delší" odpoledne. Když někoho je hlavní záměr, aby si každé odpoledne může užívat na kole, grilování do noci apod., nemůže pracovat ve dvousměnném provozu, například. Nikdy nemáme všechno podle našich představ.

Zaměstnanci si nemohou svobodně upravit svůj denní režim, to nemyslíte vážně? Tak to jsou otroci a/nebo nesvéprávní lidé a nemohou přejít na jiné pracoviště a/nebo úplně jinam, k jinému zaměstnavateli?

Takže proč musí od března do října denně děti a mládež školou povinní vstávat o hodinu dříve? Proč se nám naše vlády od roku nepřetržitě pletou pod nohama a diktují, co musíme dvakrát ročně s hodinami vykonat? Tohle je ještě demokracie, když 16 chlapců ve vládě (menšina) nařídí a 10 milionů občanů (většina) poslechne?

Ale jen vážné a určitě odpovědi uvádějte. Především na první dvě otázky, týkající se svobodné volby denního režimu.

0/0
1.4.2018 21:38

P50e57t11r 50S68k36á63c55e14l 6854379429

https://www.novinky.cz/domaci/453041-ze-soboty-na-nedeli-se-meni-cas-v-noci-si-o-hodinu-prispime.html

Jana Lelková, Krupka

So,

Jen b l b si může myslet, že když ustřihne kus peřiny na jednom jejím konci a přišije ho na druhý konec, bude ta peřina delší.

0/0
1.4.2018 21:41

J41i51ř74í 12Ř12e73z68n83í93k 4392372713535

Je otázka toho, kdy se mohu podle polohy Slunce dívat na Večerníček.

0/0
31.3.2018 9:32

P68e33t77r 14S37k45á87c70e88l 6234439309

Otázka je, jak donutit děti, aby při svitu Slunce spali.

0/0
1.4.2018 21:23

P81e89t47r 11S52k74á26c50e55l 6574919549

Mrzí mne, že pan Větvička je sice dobrý autor blogů, ale v diskuzi nehodlá a/nebo nemůže obhájit svůj názor. Škoda, mohli jsme se dobrat pravdy tak, jako v ostatních případech. Tam jsem vždy v diskuzi objasnil pravý stav věci kolem přešupačení času a oponent uznal absurditu nesmyslu zvaného tzv. "letní čas". Stále platí:

"Rozhodl jsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0/−2
1.4.2018 21:46
Foto

L50a56d68i96s68l21a20v 30V39ě95t98v12i84č51k75a 4503496714525

Nevim Petře, proč pod textem o britskem agentu Skřipalovi diskutujete o letnim čase, ale proč ne. Muj nazor na letni čas je popsany tady, nemam, co bych k tomu vic dodal a nikoho přesvědčovat tež nebudu: https://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=530502

0/0
3.4.2018 14:25

J37i41r80k30a 82K30o82p50a64c21e30k 4968213416333

Pan Větvička nezklamal. Opět s rádoby vtipně komoleným nářečím

a s posměvačnou ironickou jízlivostí sobě vlastní se statečně vrhl do boje

hájit putinovské šmejdy.

A masa zdejších českých postbolševiků a rusofilů v čele se soudruhem Mackem

a Jaromírem Petříkem říhá nadšením.

A propo, těch evropských států není menšina, jak pan Větvička v blogu uvádí,

ale už většina, k tomu USA, Kanada či Austrálie... Je přitom pochopitelné,

že konkrétní důkazy ruské viny Britové nezveřejní, protože by tím podepsali ortel

pro dalšího svého agenta. A jak tady místní postbolševici a rusofilové často

sami přiznávají.. ruský zrádce zasluhuje zabít.

+3/−23
29.3.2018 13:06

E62v80a 76H89a12s76n13í23k90o84v89á 1444251116984

Spíš mi vysvětlete, proč je důležité plakat pro nějakého agenta, který zradí (nejen) svoji zemi tomu, kdo dá víc.

+15/0
29.3.2018 16:35

J74i11r83k14a 64K23o69p35a84c76e84k 4708553186183

Tady nejde o pláč, ale o praktiky,.. o vraždění nepohodlných osob..

To, že se někdo nechá koupit neznamená, že ho někdo jiný,

komu se to nehodí může bez soudu zabít. Fakt beztrestně nemůže.

Už vidím ten kvikot, pokud by v Rusku někdo zabil Edwarda Snowdena

a Rusáci by našli stopy vedoucí třeba do USA. Vsadím boty že byste byla první, kdo by tady nadával na USA.

0/−2
29.3.2018 22:23

J97i87ř70í 61Ř88e93z73n59í68k 4752332273885

Nezdá se mi, že by kvůli zneškodnění Snowdena v Rusku začal Lavrov vypovídat amícké diplomaty:

+4/0
31.3.2018 9:35

V45l91a85d67i48m64í45r 29S23t16u75d19e92n55ý 5908238265150

Nějak vám nerozumím. Snowden byl v Rusku zabit?

Nebo jen vyjadřujete své zdání, co by asi asi dělal nebo nedělal ruský ministr zahraničí?

0/0
4.4.2018 12:08

J57a14n 82R85i12c72h62t22e14r 5112512243385

Hmm.. hezká úvaha... znamená to, že pokud nechci nic víc než jakýkoli důkaz, že pokud mi nestačí fakty zcela nepodložené tvrzení, že je někdo vinen, tak jsem postbolševik?

A kdy byste to chtěl začít používat i u soudu? Věta "všichni přece vědí, že" by se mohla stát silnějším důkazem než přiznání. Pak by už "demokraté", za nějž se jistě považujete, konečně byli šťastni?

+8/0
30.3.2018 10:31

P40a94v79e89l 91S90z27i32r89o72t87n84ý 3812934524950

Pokud akci provedl jen trošku příčetný agent ruské tajné služby, přímé důkazy se zřejmě nikdy nenajdou. Ale zkusme použít vědeckou poučku, známou jako Occamova břitva. Ta zjednodušeně řečeno říká, že to nejjednodušší vysvětlení je obvykle to správné. Kdo může mít největší zájem na smrti dvojitého agenta, který protistraně odhalil identitu desítek či stovek agentů ? Nesoudím, nehodnotím, jen dávám k úvaze.

0/0
30.3.2018 23:39

J48i81ř45í 52Ř69e75z23n16í58k 4892222143355

Ale to vůbec nevíme, zda Skripala zabila žárlivá milenka, nebo kdo?

+1/0
31.3.2018 9:36

K60a44t77e97ř77i45n23a 22T64y97c32o97v82á 9670411936115

jak říkáte, dvojitého. takže i aktivity a agenty druhé strany...

+3/0
31.3.2018 17:43

O30t77o 20J26u64r28n15e71č67k63a 2813720401123

Proč se vám ale zdá varianta, že agenta kterého měli 6 let ve vězení, zabili Rusové chvíli před mistrovstvím světa ve fotbale ve své zemi, jako nejjednodušší?

.

Mě se zdá nejjednodušší varianta že Skřípala zabil ten, kdo chtěl eskalovat vztahy s ruskem, případně ten, kdo se chtěl zbavit diplomatů-špionů z Ruských vyslanectví.

.

Ale přesto bych si nedovolil to tvrdit bez vyšetření s jistotou. Pokud tedy říkáte že se to vyšetřit nedá, tak to holt pachateli asi projde. Nejde přece obvinit prvního kdo vás napadne, jen proto, že se MUSÍ najít nějaký pachatel. Ačkoliv uznávám, že i tahle praxe se nepochybně děje v běžných trestních kauzách.

+4/0
31.3.2018 23:59

K77a23t95e38ř37i20n85a 13T58y38c82o83v82á 9230531866185

ano. vafasovali by příručku s názvem: kladivo na čarodějnice, vyhrnuli by si rukávy a dali se do práce

+2/0
31.3.2018 17:41

J81i21ř57í 69H43o92r19á94k 5252712350

To je jak za komančů, kdo nemá názor oficiální propagandy, je vyvrhel a agend druhé strany. Viz třeba Kopacek.

0/0
3.4.2018 7:29
Foto

M19a80r41t48i33n 95V53o84z85k38a 1133829248261

Dost trefně napsáno...

+12/0
29.3.2018 12:18

I29l81o43n80a 44D90o28r80o55t10í61k82o42v44á 2293862423229

Karma jasná! Skvěle napsáno, už dlouho jsem se tak nezasmála!!!:-)R^

+11/−2
29.3.2018 11:12
Foto

J48i59ř92í 76L95i43b59e86r 6698680100782

Karma jasna. Ale přiznam se, že sem při čteni v tych napisanych myšlenkach trochu bludil...

+5/0
29.3.2018 0:00

J77i38ř42í 53H24o21r74á24k 5792802170

Ladiku, jdeš proti proudu, to tě soudruzi nebudou mít rádi. Jsme tak zhruba stejně staří, tak Ti můžu tykat?

+3/0
28.3.2018 22:19
Foto

O38t34t41o 86Č49e62r18n64ý 3985955907442

Po tomhle článku budeme muset vyhostit ne tři, ale čtyři diplomaty! R^

+8/0
28.3.2018 21:21

J63i32ř51í 84Ř10e30z57n30í59k 4802762313335

Argentinské?

0/0
31.3.2018 9:37
Foto

O49t88t30o 18Č21e28r41n66ý 3525645517642

Ano, pro jistotu. Argentina je totiž daleko.

0/0
31.3.2018 11:45
Foto

J55a19r33o61s13l10a82v 86T92i78c30h71y 9355741926325

Velmi vystizne napsane.

Skripal je vysumely dvojity agent, ktery uz vse vyzradil a jehoz uzitecnost je v soucasne dobe podstate nulova.

Rusko z vrazdy Skripala zadny prospech nema...spis naopak.

Kdyby chteli, tak ho mohli zabit uz davno a doopravdy...a ne se o to pokusit takhle blbe, okate a amatersky, na cizi pude a jeste ke vsemu jako na potvoru zanechat takzvanou "Ruskou stopu" a ten pokus o vrazdu nacasovat v tu nejhorsi moznou dobu pro rusko (pred prezidentskymi volbami a mistrovstvim ve fotbale).

Tomuhle muze uverit osoba bud velmi naivni, osoba ktera nesleduje deni ve svete, nebo osoba ktera neni schopna kriticky premyslet.

Jinak tuto latku dokaze vyrobit kazda schopnejsi laborator...navody jsou na internetu a pokud mam spravne informace, tak se USA se dokonce i podileli na likvidaci laboratore kde se tato latka sveho casu vyrabela.

To uz nemluvim o tom, ze v chaosu 90-tych let po rozpadu SSSR se tato latka mohla dostat kamkoli.

Naopak tohle spis prospiva politickym uskupenim, ktere neustale hledaji nove zpusoby z ceho jeste obvinit Rusko za ucelem udrzeni protiruske hysterie a s tim spojene propagandy...snad si nikdo z vas nemysli, ze britske tajne sluzby by si odmitnuli zaspinit ruce, kdyby to bylo ve prospech jejich nadrizenych?

+40/−2
28.3.2018 17:55

L59i57b57o57r 19D63o10k73o87u55p87i76l 2585774219677

Není náhodou pod zkratkou Novičok ukryta nová deska Vildy Čoka?;-)?

+13/0
28.3.2018 16:57

V98l30a53d21i33m68í55r 79M92o44r39a70v67e58c 3828450353193

Vidím to stejně, nicméně nemám tak jadrné vyjadřování :-) A karma

+16/−1
28.3.2018 11:58







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz