Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P79a10v91e96l 50V77y27c36h94o37d21i46l 1173917160237

čestný občan "In mameriál" ;-D

0/0
8.9.2017 12:56

P20a56v77e68l 80V24y52c93h52o49d50i28l 1743627820897

MEMORIÁL, pardon

0/0
8.9.2017 12:57

J97i51ř51í 29H89o86r30á71k 5162682660

Biľakovi se po převratu vůbec nic nestalo, přestože byl hlavním ideologem komunistů. Dohoda s Havlem byla jasná: Za poklidné předání moci se komunistům (i těm největším zrůdám, kteří připravovali a prováděli teror na vlastním obyvatelstvu) nesmí nic stát. Jen ti, kteří o dohodách nevěděli, si to sami hodili.

0/0
27.8.2017 11:09

J35a56n 79J98e87n51i66c 1174804217554

Osobně bych polití busty Biľaka rudou barvou nepovažoval za hanobení, ale umělecké ztvárnění této osoby...

+2/0
24.8.2017 11:28

J64i56ř96í 53Ř11e36z97n60í41k 4542302973195

Tak ať ten dotyčný si udělá na svém pozemku vlastní bustu Bilaka, kterou polije rudou barvou.

0/−2
25.8.2017 10:09

L50u63d92ě30k 69J57a95š73a 7559846672945

Co dodat? Špica R^R^R^R^

+3/0
23.8.2017 11:02

O69t50o 40J32u95r75n19e35č51k85a 2933310451843

Tentokrát nesouhlasim. Pokud je památník Bilaka nezákonný, ať ho strhnou. Pokud je jeho umístění v souladu se zákonem, je jeho poničení porušením zákona, vandalstvím na cizím majetku. To není o sympatiích nebo nesympatiích ke komukoli, to je o touze žít v právním státě, kde paní spravedlnost je opravdu a důsledně slepá, ve smyslu slepá k politickým konotacím.

+6/−2
23.8.2017 9:16

J93a73n 55J37e22n14i57c 1704584337574

Kdybyste hovořil o Švajcu, tak by to stálo za zamýšlení. Ale u nás a právní stát? Jistě, ale jen pro vybrané. Ta spravedlnost není hluchá a slepá, ale úplatná. Jak politicky tak finančně... Obyčejný člověk, pokud zkříží cestu politikovi, celebritě nebo bohaté osobě, tak nemá šanci vyhrát. Dělají se procesní chyby jak na běžícím páse a manipuluje se s důkazy, takže nejsou následně použitelné pro důkazní řízení. Nedivím se Polákům, že už to nerozdýchali a snaží se v tom dělat pořádek. Jenže pořádek levičákům nesvědčí a tak se nejvíce ozývájí elity EU...

+4/0
24.8.2017 11:19

J46a47n 33S25i81n19n70r39e58i41c85h 6673375440771

Ted jsou hlavne na Zapade vandalizovane sochy Krystofa Kolumba. ( v New Orleansu to zase odnesla Johanka z Arcu). Pro ty, kteri chybeli ve skole to byl ten zly beloch, ktery misto Indu genocidoval Indiany. V teto souvislosti se mluvi take o tom, ze by se mela prejmenovat Amerika, protoze ten Ameriko byl taky peknej ptacek !

+5/0
22.8.2017 22:27

P21a72v66e64l 69S71z84i83r62o31t27n27ý 3712624474970

Zachování soch s cedulkou co dotyční způsobili ... no nevím. Možná snad u lidí co opravdu hýbali historií (i v naprosto negativním smyslu slova). Ale stejně si nejsem jistý, jestli by vězěň Gulagu chtěl vidět sochu Stalina (byť by pod ní byla cedulka co to bylo za svini). Ale sochy či busty druhořadých ksindlů, typu Biľaka (tedy vlastně Dr. Biľaka, vyučeného krejčího co měl ve výučním listu napsáno "Nepúštět na saká") by tu zkrátka být neměly. Vezměme si možnost, že i současní politici budou mít své sochy či busty. To tady za chvíli nebue k hnutí a učteme se k smrti v cedulkách co to bylo za blbce.

+8/0
22.8.2017 21:25

J91i16ř74í 59Ř38e85z20n69í75k 4322912863535

Vasil Bilak neměl ve svém výúčním listu napsáno "Nepúšťat na saka". Nebo vy jste to viděl?

+1/−1
23.8.2017 9:17

K17a16t27e91ř44i92n84a 13T93y63c85o61v63á 9690921636915

neviděl to z nás nikdo, ale ten vtip jsem slyšela v 80. letech. ale myslím, že to tam mělo být uvedeno zkratkou NNS, což v původní krejčovské hantýrce mohlo něco znamenat, ale tvořivý národ si vymyslel hezčí překlad. ale to pouze spekuluji

+3/0
23.8.2017 22:49

J98i75ř20í 42Ř93e60z62n84í49k 4352612963875

Spekulujte, spekulujte, nicméně existuje minimálně jeden člověk, tj. jeho kněz, který tvrdí, že nic takového tam napsáno není. Navíc také je na předním často publikovaném vysvědčení napsáno, že absolvoval na výbornou. Celou fámu si vymyslel Štrougal.

+1/−1
24.8.2017 5:24

V46l78a97d39i54m25í10r 34S37t69u62d93e96n52ý 5878978735260

Lubomír Štrougal si nevymyslel fámu o tom, že Vasil Bilak měl ve svém výučním listu napsáno "Nepúšťať na saká". Nebo vy jste ho slyšel?

+1/0
24.8.2017 6:49

J27i15ř82í 33Ř26e75z21n23í55k 4642162933675

Veřejně to Štrougal o Bilakově výučním listu prohlašoval.

0/0
24.8.2017 10:05

K32a16t15e27ř17i63n33a 24T76y63c66o70v16á 9570471956175

celou dobu říkám, že jde o vtip. a jak jste se k takovýmto informacím dostal vy?

0/0
24.8.2017 23:25

J74i86ř74í 19Ř44e90z14n22í62k 4312282413695

Dal jsem si práci a celou historii s údajným zápisem na Bilakově vysvědčení jsem rozebral v jednom ze svých blogů.

"Na saká nepúšťať, aneb smějící se Vasiľ Biľak"

0/0
25.8.2017 19:45

J44a28n 42J11e39n86i90c 1354794447504

S tím vyučním listem jsem to nevěděl a docela mne to pobavilo. Ale vzpomínám si, že jednu dobu se říkalo, že modifikoval VŠ titul ING = Igly, Nitě, Gombíky.

0/0
24.8.2017 11:27

P12e49t51r 26B61r19o27d72s27k47ý 5896293295589

...... Sputnik mě zboural;-D !,- ale nápověda na sebe nenechala dlouho čekat,- intervijů možete dávat enem Lidovkám, Hospodářskejm, Respektu, ČT1, ČRO,- a nosným tematem bude "milas uprchlíků zvládneme šmahem",- "sperma ve svěcený vodě je skvělá performance",- "standarta na Hradě je cár hadru",- "miluju Brusel a všecky Evropský hodnoty",- event. "nenávidím 140 milionů Rusů !",- ....... vono jako aby Vás příště zase nenapadlo pokecat si s kdejakým rudým kybernetickým hackerem, žejo VEU ?!

+6/−1
22.8.2017 21:08

K87a25t10e14ř54i41n15a 81T17y28c48o38v14á 9280601146815

no, vy si taky koledujete. ale souhlasím

0/0
23.8.2017 22:51

M93i52r34o16s93l48a87v 60B52u13č54e23k 6313543981234

Socialismus žádnou, LIDSKOU TVÁŘ NEMÁ tvář nemá, (1968) - s vyjímkou pošlapávání občanských svobod a nefunkční ekonomiky. S těmito atributy se potýkal od 1948 - 1989. Pak zkrachoval - není reformovatelný a dobrovolně udržitelný ! Můj názor - Pokud by Jaro pokračovalo, byť pod vedením reformních komunistů - proces by došel do stavu skutečné demokracie. Tj. tržní ekonomiky a plurality, se ztrátou vedoucí úlohy KSČ. Nebyla by už potřeba - povstala by normální společnost. Šaňo Dubček by pak byl dobrý již pouze jako překladatel do ruštiny a DE BILak, by se vrátil ke svému rozšitému saku. Tak, či onak se stal novou , měrnou jednotkou opovržení ! I toho nákladu Kč, na barvu jeho přestříkání - je pak jenom škoda ... :-)

+6/0
22.8.2017 18:47

J52i50ř70í 90Ř31e35z12n44í29k 4422322773325

Jak by mohl dojít reformní proces v ČSSR do stavu tržní ekonomiky, když EU do tohoto stavu nedošlo dodnes?

Tržní ekonomika se v rámci jednotlivého státu rozvijet nedá.

0/0
23.8.2017 19:07

K15a98t22e22ř65i95n75a 93T51y93c76o22v52á 9110371596685

prečo Jano? preparát?

+2/0
23.8.2017 22:54

J84i73ř49í 25Ř60e77z88n23í60k 4672492883865

Protože liberalizace zahraničního obchodu je podmínkou liberalizace vnitřní ekonomiky. Bez toho ceny na vnitřním trhu jsou tak deformovány, že nelze mluvit o tržních cenách, které umožňují alokovat efektivně zdroje.

0/0
24.8.2017 10:08

K61a26t20e37ř47i14n42a 11T65y58c32o28v11á 9560931776775

hlavně abyste nezapomněl na dotace. to bude koeficientů, až budeme přepočítávat na skutečnou hodnotu práce

0/0
24.8.2017 23:29

J33i73ř84í 60Ř56e57z38n17í53k 4312332973145

Nikdo také netvrdí, že máme tržní ekonomiku.

0/0
27.8.2017 7:33

J37i35ř14í 63H41o59r11á25k 6634334273666

Milý zlatý, ale: pokud o chcete něco psát v dialektu, naučte se ho. Bo se něřika "A všimněte si, že když ..." ale "všimnitě si, že ..." Ten chybějící háček na e v koncovce by nebyl tak velký rochřešek, ale nikdy nemůže být "všimněte si". Vždycky všimnit-ě nebo -e.

"Bo tu z čireho oportunysmu pišetě syce g věci, ale nespravnym zpusobem."

+4/−6
22.8.2017 18:24
Foto

L28a25d26i95s59l31a93v 44V81ě43t74v14i36č14k67a 4813296934815

Tuž to maš pravdu, synku. Ale zaleži, z kere vesnice pišeš. Bo u vas se pravi "všimnitě si", ale u nas se pravi "všimněte se". Ale take nujance pochopime enem my dva. Synci z Pisku asi ni...

+9/0
22.8.2017 21:20

Z19d12e60n30k95a 23S46v24o44b76o62d69o50v67á 2922388424213

ani roby z hor :-)

0/0
23.8.2017 14:36

R21y92s10z39a62r31d 93B59a10b36c37z91y29n94s68k50i 1170631669

Vždyť ale oni to s námi mysleli dobře! O.o

+3/0
22.8.2017 17:44

V93l30a81d22i17m58í67r 29S72t34u46d43e74n34ý 5698188105810

"A všimněte si, že když ma levičak jakysik problem, tak označi kohokoliv jakusik nalepku, pokud možno s nazvem "pravicovy", bo co je pravicove, to je špatne: pravicovy oportunysta, fašista, rasista, pravicove bojufky, ultrapravica, a tak podobně."

Možná vám to hned nedošlo, ale právě jste ze svého souputníka, Velkého Kompilátora Břetislava Olšera, udělal levičáka jak poleno.

+1/−3
22.8.2017 16:44

P78a48v38e36l 45Č23e19r85n51ý 2567665106980

;-D;-D

0/−1
22.8.2017 18:04

Z59d38e70n47ě90k 39B79á91r79t94a 6129302357620

Doufám,že posmrtná tvář Bilaka vzhlíží stejným směrem kam vzhlížela celý život - nadšeně na Východ,v tom jste si podobní,toho jste si asi nevšiml...;-)

0/−6
22.8.2017 15:57
Foto

L92a61d66i58s86l68a67v 38V24ě37t67v83i68č13k30a 4173206624725

Je to smutne, ale otočili ho gzychtem na zapad. Asi se shlednul v socialistickem Bruselu, bo mu to připomina normalizaci.

+25/−2
22.8.2017 16:23

Z34d86e14n14ě85k 78B77á30r88t98a 6539362157200

Jo,jistě kdyby byl Bilak ještě na živu jistě by bojoval proti "Bruselu" stejně "statečně" jako Vy,o tom ani v nejmenším nepochybuji...;-)

+3/−8
22.8.2017 16:42

O59n25d33ř83e96j 79Š41e41v30e23č43e78k 9164705768716

je dobře, že i vy když s ním nesouhlasíte, tak si ten článek přečtete, a přemýšlíte o něm. a to je přesně jeho síla

+2/0
23.8.2017 0:50

V71l83a48d57i10s75l88a57v 80Ž78i18d47e77k 3388700100

Chápete skutkovou podstatu trestného činu (či v tomto případě stejného přestupku) poškozování cizího majetku?

+1/−1
22.8.2017 15:12

V62l73a18d86i95s32l22a82v 40Ž92i65d89e69k 3168720170

PS: Podle mně se ho dopustily i členové Ztohoven.

+3/−1
22.8.2017 15:12
Foto

L52a27d36i69s87l57a19v 83V36ě75t13v28i70č92k62a 4913526424265

Podle mě taky. Ja neobhajuju burani soch a přejmenovavani ulic. Jen ať budoucí generace vidí, jaké jsme dělali chyby...

+13/−2
22.8.2017 16:25

K42a61r89e74l 49Š70r65e26j16b19r 3973863737160

Jde desetiletý spratek Leninovou ulicí. Co z toho pozná za chyby svého fotra či dědy?

+2/−2
22.8.2017 16:36

M10i94c60h12a11l 22Z14á63k34o59u30c29k93ý 2214464401731

Třeba ten fotr bude rozumný a vysvětlí mu, co za "člověka" ten Lenin a Bielak byl. Treba ne a nic se nestane. Třeba mu to vysvětlí učitelka. Třeba se sám bude zajímat. Přejmenováním ulice, odstraněním sochy minulost nezměníme. Jen ať se mladí o minulosti učí. Třeba pak nebudou opakovat chyby jako jejich fotři. A jen ať se ukáží individua, kteří třeba Bialakovi nosí kytky. Jak lépe se vybarvit. Člověka jsem musel napsat, protože nazvat soudruha Lenina a Bielaka obtížným hmyzem se nesmí.

+4/0
22.8.2017 18:54

O47n37d88ř39e55j 62Š51e86v97e31č40e13k 9734375878396

obtížným hmyzem byste je snad ani nenazval ne? protože to není fér. myslíte, že dělali "zlo" záměrně? dělali nejspíš to, co považovali za nejlepší pro svoje vnímání dobra. možná to většině ublížilo, ale právě proto tam ty sochy nechme a zamysleme se na tím, jak moc to pro někoho bylo zlo a jak moc to pro někoho je i dneska dobro.

+1/0
23.8.2017 1:20

M21i70c97h12a89l 51Z29á22k78o37u39c54k30ý 2754544781751

Pokud produktem mé iniciativy za lepší svět jsou tisíce mrtvých (Lenin), pokud produktem mé iniciativy je okupace, pak mohu s klidem něco o tom obtíženém hmyzu napsat. Pak se totiž vkrádá otázka, zda i Hitler dělal zlo záměrně? Vždyť on chtěl vlastně jen Lebensraum. Ve skutečnosti nechtěl válku s GB a Francií. A přesto ho častuji i hrubšími výrazy a přijde mi naprosto fér. Se sochami souhlas, píši totéž.

+2/0
23.8.2017 9:24

O45n60d58ř83e75j 54Š41e18v24e12č90e72k 9594605318416

no jasně, ale to už je potom hodnocení z osobního pohledu, někdo z toho naopak profitoval. Jenom jsem chtěl upozornit, aby se to nemíchalo s obecným hodnocením. Mému dědečkovi univ. děkanovi taky na 20 let zakázali učit a psát a totálně mu tím zničili život, mamka kvůli tomu nemohla slušně pracovat a strýc nemohl na školu, takže vo tem žádná.

0/0
23.8.2017 14:02

M88i82c50h48a38l 82Z94á18k76o60u28c32k96ý 2664324761601

Pane, desetitisíce mrtvých nejsou a nebudou nikdy osobním pohledem. To že z toho někdo profitoval, neomlouvá zvrácenost.

0/0
23.8.2017 14:35

I37v37a76n 38M55a44r25e66k 6924748482

Jako "vzácnou relikvii" opatruji knihu od V. Biľaka "Pravda zůstala pravdou". . . . to je opravdu "počteníčko" ! 8-o. . . . . . . . . . . . Jo , a karma R^ [>-]

+2/−1
22.8.2017 14:49
Foto

L37a48d28i75s17l22a40v 91V13ě40t46v61i64č50k16a 4253366194215

...a ještě zajimavějši jsou jeho doplněne paměti (doplněne 1996) s nazvem "Až po mé smrti", kde přiznává, že věděl o intervenci předem. Kniha byla vydána krátce po jeho smrti v roce 2014, příbuzní ale distribuci knihy zakázali. Mimochodem, Vasil by před dvěmi týdny oslavil přesně 100 let.

+9/0
22.8.2017 16:36

K57a79r24e22l 32Š32r54e12j43b48r 3343813447180

No a co že měla taková sviňucha výročí? Vy ho snad obdivujete??

0/−6
22.8.2017 16:39

K56a79r38e42l 51Š24r83e35j39b72r 3303893747210

Tak pane Větvičko díky za minus. Ale jak tedy: obdivujete Bilaka?

0/−3
23.8.2017 0:41

O87n48d29ř88e56j 81Š26e68v23e36č94e53k 9624195958536

můžu já? a to ho ani neobdivuji, ani ne-nenávidím. třeba že měl svůj názor a stál si za ním proti tehdejší kavárensko-mediální většině? že měl k tomu mandát od velké části členské základny, která ho do jeho tehdejší pozice vynesla? proč se stydět za fakta a nepostavit se k nim čelem a blokovat publikaci osobně-pravdivého názoru?

+2/0
23.8.2017 1:29



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.