Diskuse

Nejlepši pruvodce po Iranu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Parádní počteníčko, dokonalá pinta s vysvětlením RVHP. A ty pařáty s nalakovanými drápy! To nemá chybu!!!R^;-D

3 0
možnosti

E29v70a 17J43u39s24t48o36v76á

14. 6. 2017 15:56

Se mi libi, jak jste popsal, ze se nic nesmi fotit, hlavne armada a policie. Vase fotogalerie ale dokazuje bud - ze jste chlop bez pudu sebezachovy, nebo blazen, co si chtel vyzkouset jak chuti jejich vezenska strava ;-DR^

8 0
možnosti

Lidi fajn, ale neumi cizi jazyky, zabalene zeny, zadne hospody, spatne jidlo a na plazi chcipl pes. A to uz jste tam tusim byl nejmin dvakrat. Takze co vas tam porad tahne?

5 0
možnosti

RVHP mě sundalo se židle, super článek a ještě víc super fotky... až na....

tu fotku s usekanýma tří-až-čtyř-prstýma rukama a nehtama nalakovanýma na červeno. To mě fakt vyděsilo. To jsou zbytky ufounů nebo co?

4 0
možnosti

Nesouhlasím s tím, že je Teherán nezajímavý. Tahle megapole rozhodně stojí za návštěvu.

2 0
možnosti
Foto

Sice s vámi souhlasím, že Teherán stojí za návštěvu, ale kde jste se konkrétně dočetl, že je nezajímavý.

2 0
možnosti
Foto

super reportáž, karma R^

3 1
možnosti

Kde jste ji tam našel?

1 1
možnosti

P16e56t32r 52B86r73o62ž

13. 6. 2017 20:14

Laďo, ty chlape mizerná! Pokaždé koukám na ty fotky, mám poslintanou celou košili a štve mne, že už jsem usedlej páprda, co se do Iránu asi už nikdy nepodívá ;-D

4 0
možnosti

T98o53m70a86s 80V63r79l48i71k

13. 6. 2017 20:13

Dobre, ale tak trochu pro mazochisty. Baby zafacovane, zradlo k breku a clovek si po strece ani neda orosene. Az pojedes na kole do Uzhorodu, ozvi se.

5 0
možnosti