Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M38i38r79k43a 91P76a83n84t76l65í36k21o81v14á 2963334631743

Ostravské knajpy tady nemáme, pane Větvičko. A podle vás ba měli politici razit heslo "chléb a hry - a nikotin" - a lidé budou šťastni... A podle Vás by tu měli politici razit heslo "chéb a hry- a nikotinů, pane Větvičko. A lidé budou šťastni. Ta kelnerku může být šťastná, že brzy neskončí na "žluťáku", tam by mohli povídat... :-/Rv (Je ale pravda, že hulit venku lidem pod okny také není to pravé ořechové- i když je tam větší rozptyl toho čmoudu... :-)

0/0
13.6.2017 8:31
Foto

M92a70r73t79i29n 98R47o36t23t20e47r 2915962479757

Prostě to měli udělat tak, že kuřácká zóna je buď pořádně oddělená nebo není v restauraci vůbec a bylo by to.

+ Navíc zvednout daně na cigarety, ať stát vydělá.

0/0
13.6.2017 7:54

M97i24c33h45a55l 43T98r56i30s92k98a 2810157302587

New Zealand planuje smoke free country tusim od 2025.

U nas se nehuli oz dlouho a bary a hospody jsou narvane. Nestezuje si nikdo. Obcas si taky zapalim, ale abych s tim otravoval ostatni by mne nenapadlo. Ono si to casem sedne a za par let lidi ani nevzpomenou.

+1/−1
13.6.2017 0:55
Foto

V96á95c94l98a31v 84C83h57u18c80h94m64a 6625731468836

Lidi si zvyknou na všechno. Tady si lidi zvykli na ostnatej drát natolik, že se jim teď po něm i stýská.

+2/0
13.6.2017 17:45

L68u87k44á82š 89Š73m86a17h41e93l 2247534862304

Jasně. Ono je totalitní, když osoba A nemůže omezovat svobodu osoby B produkcí jedovatých zplodin. Nějak jsme zapomněli, co že to jsou ty opravdové svobody, za které bychom měli bojovat. Svoboda kouřit to fakt není.Rv

+1/−5
12.6.2017 10:48

R27o41m16a64n 23H51r96o97n26z90a 5246651246648

Kanální úvahy pana Větvičky ;-D

+2/−6
11.6.2017 20:29

M59a78r45t82a 82D18o40u92b69r46a67v33o19v87á 4670364705397

A teď si vemte ty majitele, kteří zainvestovali velké peníze do kvalitního odvětrávání, do vybudování oddělených kuřáckých prostor... Dneska se s tím mohou leda tak vyfotit. Dostanou od státu nějakou kompenzaci? Na jejich místě bych ji vyžadovala!

+11/−2
11.6.2017 14:35
Foto

V70á87c63l63a58v 97C59h94u86c69h70m53a 6685331588326

Měli by se se státem soudit.

+4/−2
11.6.2017 14:38

J56o61s58e41f 70S77u88k 4335710680954

posledně jste mě na téma kouření pobavil, teď jste trapný a podle mě hodně mimo. Jako všichni bezohlední z kuřáků, co tvrdí, že jejich bezohledná závislost je nadevše a všichni bezohlední z podnikatelů co tvrdí, že jejich zisk je nadevše. To jsou podle mne skuteční zastánci přístupu, který pranýřujete v titulku - mají ho v sobě a nehlasují o něm.

+3/−6
10.6.2017 23:27

V89l42a18d40i88m29í83r 93V36e11t95e30š46k32a 2871315695312

Řekl bych, že toho nechápeš mnohem, mnohem víc.....

+5/−3
11.6.2017 7:06

J25i76ř43í 73L85i40b15e77r 6398680920972

Pokud by stát měl doopravdy zájem na zdraví občanů, pak na svém území zakáže nejen prodej cigaret, ale i alkoholu, tučného masa, pochutin obsahujících cukr a dalších potravin či pochutin, které prokazatelně poškozují zdraví. Místo toho pouze pokrytecky dělá to, co je momentálně "hitem". Ať si v restauracích, které vlastní, nastaví pravidla taková, jaká uzná za vhodné - je majitelem. Stejně tak ale nemá co přikazovat soukromým vlastníkům restauračních zařízení - tam pravidla určuje majitel a byl bych rád, kdyby se toto vrátilo zpět. Přehled o tom, kteří zákonodárci jsou proti občanům naší země, a kteří naopak mají mozek v hlavě, je záslužný, kéž by se to odrazilo ve výsledku voleb.

+9/−3
10.6.2017 12:22

L39u91k88á12š 69Š62m77a38h80e34l 2847394322314

Tady nejde jen o nějakou pofidérní starost o zdraví občanů (mimochodem tuk a cukr jsou přirozenou součástí lidské výživy, vždy jde jen o míru), ale zejména o to, že kuřák nepoškozuje jen zdraví svoje, ale i svého okolí.

+1/−2
12.6.2017 10:47

J59i41ř21í 18L82i56b29e12r 6558910610252

Jestliže si zapálíte před domem, před kterým projde jeden člověk za čtvrt hodiny, pak mi definujte, jak kuřák ničí zdraví svému okolí. A co se týče kuřácké hospůdky - tam jde člověk dobrovolně a ví, že se v ní kouří.

+2/0
13.6.2017 0:00

E55v76a 35J21i89n24d11r37o70v14á 3404433629347

Ještě bych doplnila čoudící auta.

+2/0
12.6.2017 11:23

J52i40ř49í 90L91i14b51e63r 6808720650302

Ano, jízda za vylágrovaným dieselem, kdy je za ním hustý černý oblak, doopravdy nepatří k příjemným kratochvílím. Zcela s Vámi souhlasím. R^

0/0
13.6.2017 0:01
Foto

I85l45o78n36a 45U96b50r53y16o10v13á 4691434697374

Jsem nekuřák, který s tím to nedomrlým a alogickym zákonem nesouhlasí. Všimněme si, že když se začne nějaký problém sám postupně a přirozeně řešit, najde se vždy génius, který předloží na stůl zákon, který to totálně dobije. Dík za tu tabulku z hlasování. Zajímavé. Nejde jen o kuřácký zákon. Všimla jsem si, že ODS vcelku svorně hlasovala proti. Nejsem zrovna sympatizant této strany, ale i přes to musím uznat, že zde budou patrně poslanci, kteří nejsou možná dokonalí, avšak používají jako jedni z mála mozek. Možná, že ti tupější již přeběhli k ANO nebo k TOP.

+15/−1
10.6.2017 11:24

L93u59d55ě10k 77J55a57š13a 7879616632985

Například já jsem po dlouhé době do restaurace zašel, pojedl a poseděl. Proč? Protože se tam konečně nekouřilo a dalo se to tam přežít, aniž jsem celou dobu neprokašlal. Takže já všem, co pro zákon hlasovali děkuji

+3/−10
10.6.2017 9:49

B56o73h90u95s62l54a68v 38H64u58d44z67i43e92c18z28e52k 2379798569325

No je vidět, že jste do restaurace zašel opravdu po dlouhé době. Já do restaurací chodím denně, ano, každý den a vždy jsem našel nezakouřené místo, kde jsem v poklidu pojedl a poseděl. Zákon nepřináší nic objevného a jenom omezuje majitelé. A přesto se najdou se užiteční poskoci, kteří jej obhajují.

+15/0
10.6.2017 10:45

H76a57n14a 34Š71č87u74r38k42o89v74á 7814963924790

Proč jste nešel do nekuřácké restaurace.Už je jich docela dost.Asi budete samotář,protože jste tam seděl sám...Mě docela štve to pokrytectví státu,když zakazuje něco co prodává.Ať zruší tabákový průmysl,zavedou prohibici,benzín a nafta budou na příděl a jsme totálně v pr... Toto jsou totiž komodity na kterých stát vybírá nejvíce daní.Až se začnou zavírat prázdné restaurace,tak už si neposedíte a nepojíte.

+2/−1
12.6.2017 18:34

M24i13l50o24s74l41a71v 45J25o86s66í83f47k38o 6602606803162

Pro nekuřáky se to zlepšilo - dnes mohou do všech hospod. Pro kuřáky se to zlepšilo taky - nebudou smrdět jak vyuzenky a kouřit můžou dál. Jen musí být ohleduplní a kouřit mimo špatně větrané místnosti. Jde vidět, že pro mnohé kuřáky je pohodlí kuřáků víc, jak ohleduplnost k nekuřákům.

Takto to vidím proto, že vnímám hospodu jako veřejný prostor. Upřesním - soukromý majetek, který majitel hospody poskytl VEŘEJNOSTI, za účelem poskytování stravovací služby. Stejně jak budu vždy proti tomu, aby byla hospoda jen pro čechy, jen pro němce, jen pro našince, jen pro bílé, jen pro černé, tak jsem proti tomu, aby byla jen pro kuřáky. Samotný zákon je plný hloupostí, s tím souhlasím, ale zákaz kouření v restauraci je podle mne správný!!

+4/−12
10.6.2017 7:03

A76l79e26n86a 70K90ř65e93h98o32t67o68v85á 8457982384130

V podstatě s Vámi souhlasím. Ale jde-li o zdraví, tak kdy přestane na veřejném prostranství kouřit stát?

Lehce jsem to nadhodila na svém blogu, takže tady to nebudu detailně rozebírat.

Ale i tak se obávám, že ausgerechnet tenhle zákon přinese víc problémů, než užitku.:-/

+4/0
10.6.2017 11:26

M48i86c64h81a89l 14Z21á87k47o14u13c36k98ý 2814394921741

Že jsem tak smělý, diskriminace cenou Vám nevadí? Diskriminace oblečením také ne? Diskriminace výběrem jídla také v pořádku? Nezdravá jídla také v pořádku? "Fotbalova" hospoda diskriminuje třeba hokejisty. Sparťanská diskriminuje Slavisty. Tak já si otevřu kurarnu,nto Vám také vadí? A budu v ní podávat jídla a pivo k cigaretě. To už Vám přeci vadit nemůže, je to kuřárna.

+6/−1
10.6.2017 11:44

M30i23l62o37s42l59a58v 80J41o49s76í56f11k30o 6842186353212

Nerozumím diskriminaci cenou. Ani diskriminaci oblečením. Ani diskriminaci výběrem jídla - zkuste lépe popsat. Nezdravá jídla škodí jen jejich příjemci a nikomu jinému. Pokud by někdo otevřel "fotbalovou" hospodu a zakazoval tam vstup hokejistům, jsem proti a považuji to za diskriminaci. Pokud někdo provozuje hospodu, tak stát zaručuje, že nikomu nikdo nebude bránit vstoupit.

Kuřárnu si klidně zřiďte, ale pochybuji, že v kuřárně se může podávat jídlo a pití - od toho jsou stravovací služby a ty mají nějaká pravidla - třeba zákaz koužení, povinnost strpět hygienické kontroly, zajistit WC apod.

+2/0
10.6.2017 17:29
Foto

V73á26c34l85a74v 14C97h33u85c62h66m10a 6505381748206

Neslyšel jste nikdy o cenových skupinách a luxusních restauracích, kde si dělník pivo dát nemůže? Neslyšel jste nikdy, že ne do všech restaurací vás pustěj v ošuntelém tričku a kraťasech? Nevíte o veganských nebo třeba vietnamských restauracích, kde si milovník svíčkové neobjedná své milované jídlo? Stejně jako ve "fotbalové" hospodě nikdo nezakazuje vstup hokejistům, tak ani v kuřácké hospodě nezakazuje nikdo vstup nekuřákům, jen se hokejisté i nekuřáci musí přizpůsobit prostředí. A zrovna tak se kuřák musí přizpůsobit prostředí v hospodě nekuřácké.

Tak jako vy si chcete vychutnat jídlo v nezakouřeném prostředí, tak si někdo jiný chce dát jídlo a k němu svou oblíbenou cigaretu nebo doutník a není nejmenší důvod, aby stát takovou preferenci zakazoval. Obě strany by měli mít na výběr. Jenže bohužel velké procento nekuřáků jsou netolerantní sobci a tak si prosadili potlačení té druhé skupiny a ještě navíc tak svinsky, že nezakázali to o čem jsou přesvědčení že je tak škodlivé, protože jim to přináší obrovské prachy, ale omezili práva a svobody těch, kteří se nemohou bránit, protože ve svém podníkání mají utopený často celý svůj majetek. A pokud toto vy podporujete pak jste jen podlý bolševik a nic víc. Ti totiž neváhají sáhnout na práva a svobody jiných pro získání nějakého vlastního prospěchu.

+9/−1
10.6.2017 20:26

M24i84c74h75a15l 37Z16á11k58o64u44c41k45ý 2834284281731

Pan Chuchma to napsal tak nějak za mě, ještě bych si dovolil přidat. Co Vám vadí na tom, pokud tedy mám kuřárnu, dát si v té kuřárně jídlo? Když plním hygienické podmínky, mám WC atp? Takže Vy prostě kuřákům obecně zakazujete konzumovat jídlo ke kouření, zdůvodňujete to nějakým svým nárokem? To proč? Vy s prominutím nemáte nárok na žádnou restauraci, nebo mi prosím ocitujte zákon. Nemáte nárok na holiče. A Ti, jež tuto živnost provozují, berou na sebe všechna rizika. A jestli se Vám nelíbí, zařiďte si svoji, udělejte si svoji hospodu, udělejte svoje holičství.Stát jediné co garantuje je, že když si dáte jídlo, bude ok (hygiena), bude ho správně (ČOI), odvedete daně (FÚ). Ale, hygiena funguje a stejně si dát v některých hospodách jídlo je o život, jak je to možné? To, že si dáte nezdravé, to že si jdete dobrovolně do zakouřeného nemá nikdo omezovat, nikdo. Ostatní je buzerace, navíc vymáhat svá "domnělá" a neexistující práva na někom opravdu vykazuje znaky bolševismu. Když budu mít hospodu, kde se kouří a zkrachuji, je to můj problém. Když budu mít nekuřáckou, je to také můj problém. A krom toho, to s tím vstupem, to je vtip. Zkuste do vybraných pražských restaurací pro "celebrity" zajít. Vyhodí Vás. Jak je to možné? Máte peníze, jste slušně oblečen, jen nejste známý ksicht. Takže diskriminace dle výdělku je ok, dle oblečení je ok, dle zájmů, dle chuti, ale dle kouře ne.

+3/−1
10.6.2017 22:09

M69i65l76o49s44l48a58v 38J18o72s94í23f40k98o 6472806893152

Proč mi podsouváte, že mi vadí, že vy si dáte v kuřárně jídlo? Já nic kuřáků nezakazuji a nic si nenárokuji. Ani holiče, ani restauraci.

No a k té diskriminaci dle ceny, oblečení či skladby jídla - to snad nemůžete myslet vážně. On vám někdo brání zaplatit za pivo 150kč? Nebo on vám někdo brání půjčit si oblek. Nebo oni ve veganské kuchyni někomu dají větší výběr jídel než někomu jinému?

Diskriminace dle kouře dle mého názoru ok není. Naštěstí se od 31.5. zrušila.

+1/−4
10.6.2017 23:16

M98i43c58h15a45l 19Z33á36k19o68u66c86k11ý 2444484361791

A někdo Vám brání v návštěvě kuřácké? Nevadí? Ok, tak proč pak Vám vadí kuřáská hospoda? To nepochopím. Ale zakazujete. Zakazujete majiteli (tedy alespoň schvalujete) co a jak má provozovat. Co bude dále, hlasitá hudba? Ta také ničí sluch. No a protože Vy jste pro zákaz kouření, já jsem zase pro, aby se zakázala veškerá doprava (vyjma elektrické), zakázaly uhelné elektrárny atp. Protože smrdět mi pod nos je hnus. Nevidím důvod, proč mám čichat jedovatý smrad všude. Navíc smrad, kterému se nikde nevyhnu. To by bylo ok také, ne?

+2/−1
10.6.2017 23:22

M72i97l70o79s45l26a46v 96J63o20s86í27f65k95o 6592556773282

Nezakazuji a ani neschvaluji. Mám na to názor - a to ten, že tam, kde se veřejně provozuje stravování by se nemělo kouřit. Souhlasím s tím, že smrdět někomu pod nos je hnus. Zbytečně se rozčilujete, špatný zákon byl schválen a ani Vy a ani já ho nezrušíme. Jen doufám, že si přečtete kdo jak hlasoval, půjdete k volbám a budete volit ty, co vás nenašvali!!!!!!!!

+2/−1
11.6.2017 0:00

M84i24c63h29a66l 26Z18á39k88o71u31c71k60ý 2744144281741

Jen dodatek, zde na blogu se nerozčiluji:-)

0/0
11.6.2017 0:06

E82v29a 35J63i27n22d18r81o98v46á 3184523729167

Super!

0/0
12.6.2017 11:28
Foto

V41á32c26l62a21v 25C52h40u54c70h16m36a 6735741908596

Pro všechny bolševiky je jakýkoliv zákaz, který neomezuje zrovna je samotné, správný.

+6/0
10.6.2017 15:17

M21i22l47o30s76l36a52v 64J67o11s54í46f67k78o 6982866263642

Sám jsi bolševik a na ostatní to svádíš!

0/−6
10.6.2017 17:19

M88i48c44h21a92e12l 32M52e74n63s56i89k 8471426890482

A pak že hulení nemá vliv na mozek;-D

Ne náhodou mají jednu z mála výjimek ze zákona 65/2017 uzavřená oddělení psychiatrických léčeben.

Ogarovi už tam drží flek.

0/−11
9.6.2017 17:31

P34a95v14e51l 39K15r79a60t94o19c69h15v71í74l 1711294191186

Rád Vás čtu Ladislave a většinou s Vámi souhlasím... ale pokud jde o tento případ, mám s kuřáky tak špatné zkušenosti (teď nehovořím o zahulených špeluňkách - tam opravdu nikdo jiný nemusí chodit), že bych takový zákon - ne proti kuřákům ale pro ochranu nekuřáků - uvítal mnohem, mnohem totalitnější.

On si ten kuřák nikdy neřekne - jsem smradlavé čuně a těm okolo je to nepříjemné, půjdu si zapálit někam, kde to nikomu nebude vadit... tak to bohužel nefunguje. Závislost je mrcha.

+3/−2
9.6.2017 15:33

M85i51c24h98a29l 44Z97á33k61o87u17c76k63ý 2224564281541

Souhlasím. Nikdo nemá co kouřem obtěžovat ostatní. Tedy dalo by se jednoznačně uvažovat a demokraticky rozhodnout, zda zakázat kouření na obecnim/státním majetku či ho jakkoliv více redukovat. A pokud myslíme státní, tak samozřejmě i navazane, tedy ty instituce,jež pobírají státní dotace či příjem atp (autobusy,vlaky,nemocnice...). Tam můžeme po demokratické volbě rozhodnout, že nebudeme dotovat nic, kde se kouri. Ale, v soukromém podniku je do toho statu, tedy nám, kulové. Proč bych nemohl mít třeba nedotovany autobus pro kuřáky? Proč nemůžu mít kuřáckou hospodu? Já na sebe beru podnikatelské riziko a nikoho neomezují, nikdo se mnou nemusí jet a nikdo je mě nemusí na jídlo či pivo. Tento zákon je paskvil, za který by se měl někdo zpovídat. Vyhnali jsme kuřáky že soukromého majetku na statni, teď udělali úplný opak. Protože žádný nárok na hospodu nikdo nemá, už vůbec nikdo nemá nárok na nekurackou. A pokud ji chce, má možnost začít podnikat. a vzít to riziko na sebe.

S pozdravem

MZ

+10/0
9.6.2017 16:19
Foto

V13á81c74l35a83v 68C82h26u82c41h26m79a 6985911378806

Zvláštní ... cigaretový kouř mi docela vadí, ale jen velmi zřídka se mi stane, že by mě nějaký kuřák s ním obtěžoval, když se dostanu mezi lidi. Možná to bude tím, že když vím, že mi to vadí tak nelezu tam, kde se dá předpokládat, že to bude smrdět.

Často se ale setkávám s tím, že mě svým smradem obtěžuje někdo, kdo v domnění, že bude vonět na sebe napatlá nějakej smrad z drogerie, kterého ani nenapadne, že by ostatním mohl smrdět. Kuřáci jsou si toho, že ostatním smrdí, vědomí a většinou se podle toho i chovají a nemohou za to, když za nimi sami lezete.

+11/0
9.6.2017 16:23

M38i56c47h34a35l 75Z69á52k15o53u90c53k28ý 2554574581521

Bavil jsem se s několika kolegy a prakticky všichni kvitovali tento zákon, jak konečně budou dýchat čerstvý vzduch v restauracích a hospodách. Na otázku vyhnání na chodník samozřejmě nereagovali, nebo jim to nedošlo. Ale že se prý vyřeší, nějak...Pak přišla debata, a ti samí kvitovali, jak je super si vyndat z auta DPF filtr. Jak to lépe jede, méně žere. Takže asi tak nějak. Nárokovat si čistý vzduch v soukromém, to ano, znečišťovat vzduch všech, to je také v pohodě. No ale někomu to nedojde...

+8/0
9.6.2017 16:38
Foto

V29l67a47d44i82m11í82r 41K82u45b12e81c 9521613947782

To je teprve začátek, další budou následovat...mám to z dobře informovaných zdrojů, uklízečky jsou již vybaveny digitálními odposlechy a nehrabou se v koších hledajíce zmačkané motáky ...takže: v okruhu 50 metrů od těchto provozoven, které kdysi navštěvovali moji přátelé kuřáci, bude tlustá černočervená čára, za kterou se bude moci tato činnost vykonávat. Bude doplněno o výstražné tabulky v několika jazycích, namátkou: Rauchen verboten, Nie hulenie, No smoking i motching atd...Též budeme vybaveni výstražnými vestami s našitými černými čtyř, pěti nebo šesti úhelníky, to podle kategorie kuřáků....evidence na lampárně ve Strakovce bude povinná pod likvidační pokutou....další informace získávám...

0/0
7.6.2017 20:57
Foto

A95l34b64e18r93t 29P36ě21n31i29č40k77a 2380978375827

Takže ta ulice na Vinohradech, kde jsem bydlel, a vedle jedno náměstíčko, kde jsou hospody, bary a kavárny asi po 20ti metrech, budou asi zablokované celé a bude cedule už na začátku: Nekuřácká ulice, Nekuřácké náměstí. Ty jo, to je tedy perspektiva... :-/

(Chápu, sranda, ale nemyslete si, že to nějakého pomateného poslance nenapadá.)

+4/0
8.6.2017 17:15
Foto

P66e36t78r 34Š89i45n55d55e64l91á51ř 8409666705614

Parlamentní spravedlnost opět zvítězila. Soukromí podnikatelé nebudou muset svoje zahulené a vyuzené knajpy tak často (na zdech) malovat a nyní mohou hulit pěkně venku na sluníčku a čerstvém vzduchu už úplně všichni - auta, komíny a huliči. ;-O

0/0
7.6.2017 19:13
Foto

Š90t94ě73p32á30n 92B49i58c10e41r35a 6239622708146

kdyby byli kuřáci ohleduplní a slušní lidé, nemusely by být zákazy. Kuřák mající chuť na retku by se v hospodě postavil a zeptal: mohu si zapálit? Kdyby nikdo nic nenamítal, bylo by to O.K. a mohl. Kdyby někdo včetně personálu zavrtěl hlavou, šel by na chodník. Tak by to mohlo fungovat ve společnosti slučných, ohleduplných lidí. Protože je většina kuřáků ala Zeman, burani a hulváti, musí zakročit v zájmu ohleduplnosti zákon. Být všichni slušní, poctiví, ohleduplní nemusela by být policie, soudy, vězení, zákony, předpisy........

+5/−22
7.6.2017 15:00

M12i84c18h28a24l 26Z81á70k88o59u78c18k52ý 2114764951541

A ta hospoda patří tomu kuřákovi?

+9/−1
7.6.2017 15:02

J59a67n 48J82e64n74i16c 1894264777784

Krňa, Vy jste nějaký mudrlant nebo co?

Znám dost slušných kuřáků. A pokud mluvíte o poctivosti ve spojení se zákony, tak musíte být buď malé děcko nebo neuvěřitelné naivní dospěly... Už 4 roky se soudím o zcela evidentní věc s pojišťovnou a furt je to na stejném bodě. Už jsme měli asi 10 stání, pojišťovna už 3x změnila taktiku a soudce už 4x doporučil mimosoudní vyrovnání. A co myslíte? Dostali jsme peníze? Nedostali.

No a pak existuje jeden taky poslanec, tuším mu říkají Bureš, a ten je známý svými nevybíravými metodami jak se dostat ku majetku aji si už někteří lidé hodili provaz kvůli tomu. No a ten pazgřivec nazývá hospodské a jiné živnostníky zloději. No ještě jsem neviděl na dědině hospodského v bavoráku, ale ten pazdřivec si legálně schvaluje pro svoji firmu miliardové dotace a ještě ničí lidem motory...

EET vyprázdnilo tržnice, aspoň u nás na malém městě a zavřelo některé krámky a hospody. No teď ještě nekuřácký zákon tomu zatnul ránu a tak jsme hned všichni veselejší, že se o nás někdo nahoře stará. Už nám zbývá, aby nám ještě vysvětlil, že on ten islám vlastně ani není tak škodlivý a měli bychom přestat slavit vánoce, ať neurážíme citlivé muslimy...

A nevím jestli Vás na závěr potěším, ale i když už mám důchod na dohled, tak jsem celoživotní nekuřák. Doma mi kouření vadí, ale když chcu jít do hodpody, tak si mohu vybrat jestli do kuřacké nebo nekuřácké. No vlastně teď už si vybrat nemožu...

Tož tak...

+17/−2
7.6.2017 15:53
Foto

Š91t64ě32p91á84n 60B89i66c31e47r56a 6459192338846

všichni hospodští zloději nebudou. Doufám, že by se jeden poctivý našel:-).

0/0
7.6.2017 17:37

J71a51n 83R95i56c33h45t79e62r 5942312313475

Kuřák mající chuť na retku by se nemusel na nic ptát, prostě by kouknul na dveře a viděl by, jestli je podnik kuřácký nebo nekuřácký.

Stejně tak by se mohl na ty dveře podívat nekuřák a rovnou by věděl, jak to uvnitř vypadá a jestli mu hrozí nebezpečí smrtedlného načichnutí kabátu.

Tak by to mohlo vypadat ve společnosti rozumně uvažujících lidí

+11/0
8.6.2017 14:07
Foto

K19a12r38e96l 47Á13b77e34l37o85v33s91k21ý 7209730163132

... ANO, a ti samozvaní bolševici, se do parlamentu nejspíš prostříleli v jakési oranžové revoluci, před pár lety - a my, ovčané, vůbec za nic nemůžem ... viz příspěvek níže; omg. Vždy si vzpomenu na tu blbost, co když kvete, by nadnášela ... naneštěstí blbost na rozdíl od květů ev. nikdy neodkvétá:-/

0/−2
7.6.2017 13:02

M31i39c58h78a12l 63Z15á29k30o54u56c83k68ý 2964624381521

Já bych zase demokraticky v rámci ochrany přírody nechal schválit, že nikdo (vyjma zoo) nebude moci chovat žádné domací zvíře, protože zvířata v zajetí trpí. A také bych demokraticky schválil, že si u sebe každý ubytuje jednoho trestance po dobu výkonu trestu, bo věznice jsou plné. A pak bych čekal, že někdo vysvětlí ten geniální počin, vyhnat všechny ty kuřáky na chodník, kde chodí děti, lidé, kterým kouření vadí. Tohle může schvalovat jen člověk, který se vlastní blbostí vznáší mimo tento svět.

+18/0
7.6.2017 13:15
Foto

K56a29r18e58l 96Á15b54e60l44o65v59s13k45ý 7229710723592

;-D ... že ty ml. soudruhu s motýlkem nic nechápeš, mne nijak nepřekvapuje, ale že vás bude tolik - má poznámka se netýká kouření, aby bylo jasno - "bo" ;-D o tom jsem tu psal, když vy ostatní, jste drželi hubu a krok, a když to ještě mělo nějaký smysl ;-DRv

0/0
12.6.2017 9:56

M72i90c72h67a16l 47Z33á76k26o57u31c49k67ý 2874704631671

No červe, že nechápeš narážku na demokracii a zvolení mě nepřekvapuje, bystrý příliš nejsi. Cink, co teď? Pořád nic? Kabelovsky včele odboje proti zákazu kouření, zatím co ostatní kolaborovali, hrdina čtvrtého odboje. Teď už jen sochu na Staromaku, pomník před hospodou na Růžku a povinně číst jeho veledílo, tedy blog plný laskavého humoru, tolerance, pravdy a lasky. A jinak jsem netušil, že článkem o KSČM se tě tak dotknu, legitimaci ale kvůli mě pálit nemusíš.

0/0
12.6.2017 11:36
Foto

K62a53r96e54l 33Á33b13e28l67o97v54s25k84ý 7429840203192

... hm, drsný - já nejsem příliš bystrej, jsem červ a dokonce komunista - zato ty si evidentně chytrej, jak rádio Egrensis, tedy podle tvých příspěvku soudě - a co nám o sobě ještě povíš? Ty pingluješ v hospodě "Na růžku", chytráku? ;-D

0/0
12.6.2017 15:47



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.