Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

M38a66r95e44k 48M59a46n70n

26. 4. 2016 5:12

ale s tím pro izrael určeným pasem se už do izraele nedostanete, není liž pravda? (a láska)

1 0
možnosti
Foto

Nevadi. Mam jetě třeti. Buch je veliky a dopřal mi tři pasy.

3 0
možnosti
LN

Ale fakt jenom trochu.R^

1 0
možnosti
LN

Pěkný pokračování výletu do Izraele a Plasteliny - ten mám zvlášť v oblibě už kvůli Zbrojovce. Nejsem si úplně jist, pro koho to komentované cestování bude námět ke zfilmování. Amik Formen by asi s něčím musel nesouhlasit, mohamedáni budou mít občas taky výhrady, Mencl nerad cestuje, rusi nepochopí fóry. Možná po tom skočí prašáci z Lucerny. Za nějakej meloun éček z milé brusele by do toho určitě šli. Budeš ještě slavnější. "A za scénář a režii nejlepšího cizojazyčného dobrodružného cestopisného filmu získává Oskara legnedární porubský polygot Laďa." Dobrý ne?;-)

4 0
možnosti
Foto

Lubomir! Tys cosik požil, ni? R^;-D

6 0
možnosti
Foto

Byl jsem v Iranu na pozvani jejich ministerstva energetiky už v květnu 2001, přednášel jsem na celoasijské vodohospodářské konferenci. Neměl jsem žádný problém s omezením pohybu nebo čímkoli jiným a mých konzultací mimo konferenci si očividně vážili. Se ženskými tam problém samozřejmě byl podle jejich zvyklostí, ale musím říci, že spousta ženských s tím byla evidentně smířena a vyhovovalo jim to. Krásné ženské jsem ale preventivně fotil jen s jejich souhlasem. A viděl jsem tam katolický kostel v plné slávě a také už řadu let rozestavěné supermarkety, ze kterých přes noc utekli západní investoři a na staveništi nikdo nic neukradl, protože to nebylo jeho. Bál jsem se v noci sam na chodníku, ale ne kvuli nebezpečnosti osob, ale kvuli tomu, že tam chodníkem jezdi neosvětlene motorky. A za cely tyden v Teheranu jsem viděl jen 2 male dopravní nehody, ačkoli silnice byly nadupane auty. Vrcholem všeho ale bylo, když na závěr jsem nakupoval suvenyrovy kobereček a majitel obchodu si mne vyfotil se svou manželkou. Nemohu říci, že bych tam měl osobně negativní zážitek a všichni byli velmi přátelští. Všechno to kazí jen debilní politici...

14 0
možnosti
Foto

Svata pravda. A kromě polityku ještě novinařske zrudy, ochotne za par dolaru napsat cokoliv.

18 0
možnosti
Foto

Tak nevím, ale izraelské povolení právě není v pasu, ale samostatný lístek, který je člověk povinen mít s sebou, ale není to vlepené do pasu - právě proto, aby nebyl problém v některých rigidních islámských zemích.

2 0
možnosti
Foto

No tak ten samostatny listek vidiš na obrazku nalepeny v pasu. A kromě něho tam mam ještě izraelske razitko z hraničniho přechodu u Eilati. Teho si naštěsti nevšimli ;-)

5 1
možnosti
EJ

E36v29a 17J31u97s28t61o15v78á

22. 4. 2016 14:51

Mily Lado, vedela jsem predem, ze to dobre dopadne (jinak by jste to nenapsal :-)), ale presto jsem trnula, co vam udelaji, zda vas otoci, nebo opravdu vemou do turmy. Takze palec nahoru za vasi akcnost, ktera vas privedla do tehle situace, a presto se trip povedl. Mne by snad ve vasi situaci piclo. ;-D

5 0
možnosti
JC

Úžasné.

To bych do Iránců neřekl.

Fakt ne.

7 0
možnosti
Foto

Su to prostě hodni, multykulturno synci.

0 0
možnosti
LB

Dlouho jsem se tak nepobavil jak při četbě tohoto blogu.

;-D

7 0
možnosti
TH

To jako že přelepili izraelské tím svým? Nu, to jste spíš v dupě, až budete chtít do izraele, ne?

0 0
možnosti
Foto

...na to fčil budu použivat ten třeti pas ;-D

4 0
možnosti
Foto

Hustý! Přihlašuji si vaše blogy odběru! Naposledy jsem takto s napětím četl knihu Robinsona Crusoe :-) :-) :-) Fakt super článek R^ R^ R^

13 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS