Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P40e26t63r 33N66o67v35ý

4. 3. 2016 2:22

Dejte nějakou veselou o volbách za mořem.

0 0
možnosti

Nejak se mi to cele nezda. Babis byl zjevne nakazen jiz kdyz zacal spolupracovat s StB. Tedka nakazena redakce maze vsechny prispevky, ktere Babise oznacuji jako spolupracovnika StB

0 0
možnosti

No tak potom je Slovensko pôvodcom vírusu Zika, lebo ten "úžasný" kontrolný výkaz vymysleli u nás už v roku 2013 a my ho používame už od 1.1.2014. :-)

4 0
možnosti
Foto

To není fér, proč si já mám virus kupovat za takový prachy, když většina to má úplně zadarmo! ;-€

10 0
možnosti
Foto

R^;-D

Větvo, jsem už u Tebe zvyklá na ledascyk. Ale vždycky mne znova dostaneš.R^

6 0
možnosti

Tak zaprvé! Zrušil bych Komunistickou stranu, protože virus Zika přenášejí "komáři". A zadruhé, pan Rockefeller může utrácet peníze za takové hlouposti, jako jsou nakažení komáři. Jeho rod prodával Hitlerovi za 2 s.v. ropu a tak asi vydělali dost. Co takový tank na výletě ke Stalingradu a zpět sežere! Jenom přemýšlím, jestli se vůdce zabil kvůli prohrané válce, nebo kvůli faktuře od tohoto strýca. ;-)

23 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS