Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

apokalypsa

20. 10. 2009 11:16
Uz jen prvni dil z roku 1979 mi chybi

Chybi mi uz jen prvni vydani prvniho dilu z roku 1979, jinak mam vse komplet a nekolikrat. Kdybyste tohle nekdy nekdo cetl a mel na prodej ten prvni dil vydany v exilu, rad koupim!

0 0
možnosti

vit.kucik

11. 2. 2009 19:44
Tak on už nežije?!?

0 0
možnosti

vit.kucik

11. 2. 2009 19:47
Re: Tak on už nežije?!?

Před lety jsem si s ním povídal na Vaclaváku o jeho mámě a cestách, které jsem taky částečně projel podle jeho knížek... a on už není...

Budiž mu teď lehce... snad už je konečně doma... :))

0 0
možnosti

Lumenn-verya

4. 2. 2009 20:22
krásné a výstižné

Jednoduchá čeština je tež čeština a hlavně si Jyrka na nic nehraje a je prostě svůj:) kdyby nezmrzl možná by dál rozdával úsměvy:)

0 0
možnosti

Větva

5. 2. 2009 9:45
Re: krásné a výstižné

...já bych to ani nenazval jednoduchou češtinou, jeho čeština je možná drsná, ale přesně odráží typickou mluvu a myšlení.

0 0
možnosti

wandering star

4. 2. 2009 0:34
Pokud vím, knihy vydal vlastním nákladem,

protože u Škvoreckých si nemohli dovolit platit honoráře. Prodával je sám, aby nemusel platit knihkupcům. Ten prodej prováděl dosti nevybíravým způsobem - třeba do českých restaurací se s velkým báglem přihnal obvykle just ve chvíli, kdy začaly obědy, takže majitel mu samozřejmě radši vrazil nějaké peníze, aby se ho zbavil. Podobně si počínal při obstarávání noclehů a stravy. Byl to prostě samorost.

0 0
možnosti

framy

3. 2. 2009 14:02
kdysi

jsem ho potkal na Václaváku,kde prodával svoje knížky a dodneška mám výčitky,že jsem nic nekoupil.Škoda ho.

0 0
možnosti

Větva

3. 2. 2009 14:20
...

...ja sem kupil. Ale chybi mi Afrika ;-(

0 0
možnosti

Aaron71

3. 2. 2009 12:13
Jirka má místo

V mé knihovničce.

0 0
možnosti

Zoro.Vomáčka

3. 2. 2009 12:05
..moudrý hoch ale jak se s tou pravdou vyrovnával?

...jak tak čtu jeho, Jyrkovy odstavce, hoch to vystihl naprosto přesně a výstižně a moudře...jenže to je konstatování, jaké z toho vyvozoval důsledky...? či prostě zůstal jen u skutečností, ty akceptoval a bloudil světem dál, dobře vědíc, že za ty roky jsou jak kopce, řeky i to pod sukněmi furt stejné?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS