A tak se synci pustili do loga Stare myslivecke. Už enem ten nazev... stara, jim musel ležet v žaludku. Naštěsti ho zatim nechali.
Ale jine věci nenechali. Z puvodniho nazvu Stara žitna se stala Stara myslivecka. To by ještě šlo, ale pak už to valilo z kopca. Postupem času přišel myslivec o fajku, bo kuřeni neni moderni, to přece vi každy. Pak mu zebrali panaka, a nakonec ho odzbrojili. Možna tym enem nasleduju trendy z brusele.
Gzycht mu omladili, už to neni fajny stary dědek, už je to jakysik hejsek, kery vylezl z lesnicke školy. Navic v tym klobučku vypada jak Brečnajdr nebo čert z Dařbujana a Pandrholy.. Tuž, co narobime, take su dneska trendy mladych. Mysli jinak a komunykuju jinak. "Nový positioning, design a změnu lahve navrhla packagingová agentura Cocoon Group". Cyp aby se v tym vyznal, co?
Jestli si ale ti mladi, krasni marketyngovi lidi mysli, že tym padem ziskaju novy segment trhu, jak oni řikaju, pak se obavam, že se myli.
Škoda, že u mladych nesu chyby opravovane tym, že by se vratili ku stare dobre prověřene etyketě. "Vylepšovani" loga bude pravděpodobně pokračovat, takže pokud to pude v současnem trendu, tak zmizi nazev "Stara", a misto jedneho tajtrlika se tam objevi tajtrlici dva s francuzakem.
Ladislav Větvička, hlasatel Mlade Fronty Fčil, myslivec amater