Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bývaly doby, kdy jsou Větvu za jeho blogy miloval... Od té doby co tu řeší světové spiknutí je mi z něj na blití...

Jak může někdo věřit ve světové spiknutí, lobby farmafirem apod.?

Myslíte, že je možné vytvořit celosvětový komplot napříč politickými systémy tak, že by to někdo nevykecal?

0 1
možnosti
Foto

8.prosince měla být v Ostravě velká demonstrace neočkovaných a nic....o to nic by jste mohl napsat reportáž. To celá ta slavná revoluce skončila vyřváváním pod okny hlavní hygieničky?;-D

0 2
možnosti
Foto

určitě Větvovi radil Putin, že ?

0 0
možnosti
Foto

omluva, mělo být u Mrtvého, vlastně Studeného.

0 0
možnosti

Ahoj Ládíku, už nemám cenzurované články, už jsem cenzurovaný celý :-). Říkal jsem si, že poslední článek vydržel hodinu, čekal jsem kolik tento nový, ale oni ho preventivně vůbec nepustili. Asi že nejsem tak vtipný, jako ty a ani tak sympatický :-). Kde jsou ty doby, když se novináři byli za právo na svobodný názor. Teď jsou z nich hlavní cenzoři. Když dovolíš, tady dám odkaz, protože jak jsem tak nahlédnul do diskuze, zrovna tento článek mnohým odpoví jejich otázku: https://sentensky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=780011

Jinak díky že držíš. Je fakt náročné vydržet vyvracet stále dokola naprosto dementní "věčnou pravdu". Ale někdo se proti těm fašounům postavit musí. Bo jak dole velice správně uvádíš, a nemělo by to být až post scriptum, ale spíš hlavní nadpis: tati, cos dělal ty, že nás ty fašouni tak lehko převálcovali? Jak se se jim povedlo, že jim ještě mnozí idioti pomáhali?

Nebo to dopadne jinak? Asi je to zase jen na nás, že? ...

3 0
možnosti

A tato příhoda se opravdu stala, nebo si zase vymýšlíte a jen jste potřeboval něčím obalit další várku vašich protivakcinačních nářků?

0 6
možnosti

Mně furt není jasné proč se bez výhrad neuznává prodělání covidu, když už je i statisticky prokázáno, že tomu se žádná vakcína nevyrovná a neustále nás nutí do dalšího a dalšího očkování.

8 0
možnosti

V tom je možná ten problém, ono je to naprosto jasné. Kdyby to bylo nejasné, tak by to bylo ještě docela veselé.

0 0
možnosti

Jen tak mimochodem, chtěl jsem se ve volné chvilce vrátit k blogu Roberta Kaliny - https://robertkalina.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=779449 - který obsáhle popisoval problematiku vakcín a používání ivermektinu (a "Pfizermektinu"). Tak jsem si zadal do vyhledávače výše uvedený odkaz a ejhle - na stránce se objevilo "Tato rubrika neobsahuje žádné články..." No je mi to divné, co jsem v pátek jen letmo nahlédl do diskuze, byly tam vcelku pochvalné komentáře za způsob zpracování a odzdrojování... No, dnes už Blog iDnes Roberta Kalinu nezná...

Ale Vojtěcha za jeho očkovaný = bezinfekční ještě nikdo nesmáznul:-P

3 0
možnosti

Já jsem ten výborný blog přeposlala včera kamarádovi a on zjistil, to co Vy, prostě ho smázli! Hurá, ať žije a vzkvétá ta "demogracie" a svoboda slova! Už jsme zase tam kde jsme byli a dobře nám tak!

1 0
možnosti
Foto

No,nechal jsem se nalákat..

Tak nic,moje chyba.

4 0
možnosti
Foto

Jste přespříliš odvážný.

1 0
možnosti
Foto

Je to přece naopak: Očkovaní občané mají podivně neodůvodněné výhody oproti neočkovaným - jsou očkováni experimentální vakcínou hrazenou z bezplatného zdravotního pojištění, která je nechrání před onemocněním ani neposkytuje imunitu, čerpají drahou nemocniční péči, šíří masivně virus protože se rozhodnutím vlády (!) netestují, mají ZDARMA pět PCR testů měsíčně z plezíru (na nic je nepotřebují), přitom smějí kamkoliv bez omezení, často nenosí respirátory tam, kde jsou povinné (a pokud nosí, tak jenom na bradě), na akcích pro elity je porušováno všechno, ...

Neočkovaní nemohou nic a nikam, jen do dopravních prostředků a nakupovat.

7 0
možnosti

Zavidite?

to neni hezka vlastnost.

0 4
možnosti
Foto

... a navštívit milovanou tchyni v penzionu pro seniory.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS