Diskuse

Šaškarna

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To se mi líbilo, jo ! Líbí se mi Vaše blogy hlavně z toho důvodu, že píšete o prožitých vlastních věcech a tím odhalujete druhým kousky ze svého nadmíru bohatého vnitřního světa, kterými přetékáte. Kdyby jste nepsal, asi by jste prasknul vnitřním přepětím. Děkuji. Fakt hodně se mi to líbí.:-):-):-)R^

0 0
možnosti

v Brně byl Louskáček nádhernej. a v divadle byly i malé děti, okouzlené a nadšené. a my velcí taky;-)

1 0
možnosti

Díky za propagaci dnes zle covidem zuboženého tance. Jen pro pořádek, nejedná se o “legendární waltz” z Chačaturjanovy Maškarády, ale o valčík, který také v ukázce tanečníci tančí. Waltz je podstatně pomalejší, i když jsou oba tance ve 3/4 taktu.

0 0
možnosti
Foto

Dik za upřesněni. V teto oblasti se moc nevyznam. Převzal sem to z anglickeho webu.

0 0
možnosti
Foto

v roce 1985 v Oděse dávali balet Anna Karenina.

/končil příjezdem vlaku. sugedtivní. možná byl opravdovej

2 0
možnosti

Jaké poučení? Já vím. Tož sme v pi...či.

3 0
možnosti

Dal jsem si do guglu toho Chacaturjana a podle anglickejch slov to vypada, ze je to o Puttinovi :-) Zrejme taky nejaka predpoved.

3 0
možnosti

https://www.youtube.com/watch?v=IOK8Jb76ibc

Také pěkný valc. Šostakovič.

No prostě, my kulturnyj narod. :-)

1 0
možnosti
Foto

seš kulturně vyrovnanej:-)

1 0
možnosti
Foto

Ja byl aji na stadyjoně Slavie. Ale držel sem hubu ;-DR^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS