Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV
Foto

Děkuji. V takem nadhernem prostředi by nafotil fajne fotky aji totalni cyp.

1 0
možnosti
Foto

Jeden z mých restu, budu muset napravit... Díky za zprostředkování.. :-)

1 0
možnosti
ZS

Skotsko, ááách jo. Krásná destinace, moc se mi tam líbilo.

2 0
možnosti
JR

J31a45n 79R87á74ž

1. 9. 2020 15:23

Super fotky!:-)

1 0
možnosti
Foto

Dik. Přizpusobil sem se modnim trendum a nechal foťak doma. Všecko focene mobilem. Nema to tu hlubku, ale ma to svoje vyhody.

0 0
možnosti
Foto

Super. Kam letíš příště?

1 0
možnosti
Foto

Nech mě chvilu spočnut ;-) Česke pivo Pravha, prodavane na skotske vrchovině, mi dalo zabrat.

0 0
možnosti
Foto

Nestačím pane Větvičko všechno sledovat a tudíž mne zaujalo vaše info o letenkách za 5 euro. Nějaký odkaz by nebyl? Já bych to riskl. V životě jsem přišel o víc než o peníze... A pět eur žádné peníze nejsou

3 0
možnosti
Foto

Nechtěl sem davat link do blogu, bo člověk už nevi, jjestli se to može nebo jo, tak tady v dyskuzi to snad vadit nebude. Objednat je třeba do středečni pulnoci, za ty prachy to snad člověk musi objednat. Asi naposled :-) https://www.ryanair.com/cz/cs?utm_source=crm&utm_medium=email&utm_campaign=email_R_FLIGHTTACT_FS010920_en_noseg_noab_nodiv_nop_nols

0 0
možnosti
RP

SuperR^, hned by si dal člověk jak výlet tak i ty dobroty tam říct.

2 0
možnosti
OF

Rich malty amber ale

malty by mělo být ze sladu, amber je ale jantar, ale je nějaký druh piva...

Kdo mi to vysvětlí má mne pivo....

1 0
možnosti
Foto

Ale je svrchně kvašene pivo, obvykle se specialnimi chmely, rich malty označuje silne sladove tělo a jantar tmavě zlatavou barvu, obvykle dosahovanou videňskym sladem. Za čaru v Rybniku maju špičkovy vyběr v Auchanu, zajeď okoštovat.

0 0
možnosti
Foto

Pima, pane Ladislave... Moc se mi Váš blog, i fotografie, líbí. A vidím, že máte stejné záliby v lákavém jídle jako já. I to skotské pivečko bych si dala. Kdo ví, jak chutná. Skotsko mě láká, ale už se tam asi nikdy nepodívám. Líbí se mi krajina, lidé, i mečivý zvuk dud při krojovaných přehlídkách skotských dudáckých kapel. Díky. R^

3 0
možnosti
Foto

Skotsko a Wales su nadherne a na rozdil od Anglie furt autentycke země plna mistnich patriotu, bez nenavistnych imigrantskych menšin. Buch žehnej Anglii, aby překonala svoje kriticke obdobi.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS