Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Převeliká škoda, nevím, kdo další dokázal psát tak skvělé analýzy jako paní Tereza. Bude nám chybět, ať odpočívá v pokoji.:-(V[>-]

6 1
možnosti
DR

Pane Větvička, i Vám moc díky za vzpomínku na tuto skvělou a bohužel zároveň i nenahraditelnou novinářku. Jasná smutná karma. R^

7 1
možnosti
PS

Víte ze ta vrána co sedí vedle vás nedokončila základní školu?

0 0
možnosti
AC

U nás sa ríká "Škoda je enom dobrého čověka". Terezy je škoda!

Tož tak

3 1
možnosti
Foto

Smutná zpráva. A já se divil proč už kamarád na Facebooku ranní kávičku Terezy Spencerové nesdílí. ;-(

4 0
možnosti
PC

Komentář jsem už dopoledne napsal.

Nyní jsem si otevřel diskusi a nestačím se divit, čeho jsou někteří "demokratičtí" diskutéři schopni.

Většina z nich ještě před pár hodinami neměla ani tušení, že že vůbec p. Spencerová existovala - a teď se tu sprostě vyjadřují, politikaří a urážejí nejen ty, kteří onu skvělou novinářku znali, ale i samotnou, již zesnulou(!!!) p. Spencerovou!

STYĎTE SE, to je hanba a hnus, co tu předvádíte a čeho všeho jste schopni!!!!!! Vaše zášť nemá žádných hranic, slovo lidství vám absolutně NIC neříká.

A teď mě, vy ubozí a potrefení, klidně mínusujte a podepište se tak pod tento můj příspěvek!Rv

18 6
možnosti
PJ

... a mlátíme černochy, milujeme Úůůnii, a všichni jsme byli zbourat Koněva. ;-D

6 4
možnosti
VH

Nosným tématem uvedené paní byla nenávist vůči Izraeli. To čišelo z každého příspěvku...Rv

5 7
možnosti
PJ

To je u socanů, všech směrů, napuosto noumální, Úďo!

Pokusil jsem se napodobit lidový styl autora. ;-)

2 9
možnosti
JS

Je to stejne jako kdyz Nemecko kritizuje Madary za porusovani demokracie. To Nemecko, kde zapaleni synagogy muslimskymi teroristy je soudem kvalifikovano jako vyjadreni politickeho nazoru, kde Antifa, po vzoru SA fyzicky napada nepohodlne oponenty a kde panuje tvrda cenzura v tisku (v levicovych mediich dobrovolna), na Facebooku.... a kde se uz lide boji mluvit nahlas a jsou za nespravne nazory vyhazovani z prace.

7 1
možnosti
PJ

No, ono v Rusku a u Asada asi není co porušovat, že?

Sčítáte ptákoviny podle vyjádření... a stejně bijete černochy.

2 5
možnosti
MB

Pane Větvičko, připadá mi, že jste asi masochista!!:-) Pod každým Vaším blogem (ať už je o čemkoliv) se vždycky vyrojí ta samá jména a vždycky, ale opravdu vždycky Vás znectí! Kdyby to nebylo tak ubohý, bylo by to k smíchu. Doufám, že ti/ty, na které tím mířím, se tou svojí nenávisti ke každému, kdo má na cokoliv jiný názor než oni/ony zalknou. Ne vždy s Vámi ve všem souhlasím, ale co už, že? Váš názor, můj názor - oba mají stejnou váhu, žijeme přece v demokracii, nebo ni?

A k Tereze Spencer - ráda jsem četla její názory, vždycky mi přišlo, že ví o čem mluví a fakt mi budou chybět její analýzy a postřehy. Škoda......

10 5
možnosti
Foto

A proč mě tedy, paní Böhmová, kritizujete za to, že mám jiný názor než pan Větvička a vy? Vy jste přeci lepší, než já, tak to nedělejte?:-)

4 7
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS