Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, ale byli to Chlapi,R^ žádný poseroutka by takovou práci nevydržel. Dříve si jejich práce každý vážil, dnes tato doba minula, pořádní chlapi vymírají a přicházejí na řadu ti, kteří se neohánějí rukama, ale jazykem. A proto se rozmáhá matriarchát, protože mistry mluveného slova jsou ženy, tedy muže převálcují.

Pánové vzpamatujte se, ženy možná naletí na pěkný ohoz a plané řeči, ale později chtějí vidět činy, chtějí chlapa, který má autoritu, ne mazánka s kterým mohou cvičit. Není dobře, když žena muži vládne, netrvá dlouho a nahradí ho za model o který se může opřít a ne ho podpírat.;-)

3 0
možnosti

L72u43d26ě57k 45N78ě46m24e52c

28. 11. 2019 15:45

Ta krádež potřeby lopatou - to bylo převzaté od Egona Ervína Kische, ne? Když jsem to četl, tak mě to mohlo ztrhat. Jak nějaký zlodějíček v první válce tímhle postupem zabil hnusnýho lajtnanta, kterej hledal, nemohl najít, tak si furt chodil pro projímadlo.

1 0
možnosti
Foto

Tak to sem nečet  Ani by mě nenapaflo, že haviři četli Kische.

0 0
možnosti

P45e76t13r 81N16e52d40o96m70a

28. 11. 2019 13:57

Mlivil jsem s byvalym havirem, delal to jen kratce a utekl od toho. Rikal, ze kdyz nekde nekdo nechal lezet helmu, hned mu do ni nekdo vykonal velkou potrebu. Tak to dopadne, kdyz se na jednom miste koncentruji individua s vyznamne podprumernou inteligenci.

0 0
možnosti
Foto

J64o10s50e21f 61B12á88r49t78a

28. 11. 2019 10:57

Kdysi byl v kinech výborný italský film Přátelé. Tam ten fór z lopatou byl také. Škoda, že tyto výborné filmy nedávají v televizi a furt dokola dávají samé cypoviny. Další takový výborný film byl Svedená a opuštěná.

2 0
možnosti

:-):-)Tož Jarku takym mladym cypem jsem byl aj ja,:-):-)který to může potvrdit bo jsem to zažil na vlastní řiť:-):-). Proto to také po 37 letech v uhelně sepisuju, aby se na ty cypy nikdy nezapomělo.https://hornicke-skopiciny.estranky.cz/clanky/jak-se-zvyka-tabak.html

2 0
možnosti

:-) :-)....Laďo, ještě prý tam existoval jakýsi přijímací obřad, skok přes kůži. Slyšel jsem to kdysi v divadle od výborného herce KObra!

Ten se proslavil fajným příslovím.......muži nestárnou, ale....léta jim nestojí! R^R^R^

1 0
možnosti

Skok přes kůži byl respektive je přijímací rituál do cechu hornického. Je to jen fakt pro silné jedince. Absolvoval jsem ho asi v roce 1980 a pamatuji si z toho jen, jak se pod náporem hornických těl s náma prolomila latrýna po konzumaci slaného piva, které jsme museli vypít na ex.

3 0
možnosti

:-)....Laďo, ještě prý tam existoval jakýsi přijímací obřad, skok přes kůži. Slyšel jsem to kdysi v divadle od výborného herce KObra!

Ten se proslavil fajným příslovím.......muži nestárnou, ale....léta jim nestojí! R^R^R^

0 0
možnosti

:-)......a zase.....pošlu, neobjeví se to! Pošlu to za 5 minut, objeví se to dvakrát? Stává se to někomu kromě mně?

0 0
možnosti
Foto

Dneska to není pro fajnovky, ale šlehlo to se mnou o zem ;-D

2 0
možnosti

J11a16k45u84b 40H90o42z58a

27. 11. 2019 13:53

Chlapí na hentom vobrázku vypadaj kurňa zapáleně do další roboty za stranu, za lidi. :-)

2 0
možnosti

Jo, o tom bagu mi říkal můj otec: Prý mu doporučili: To musíš dvakrát hryznout, jednou polknout.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS