Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Svět musí být hodně nemocný, když konspirační pošetilosti čtenáři hodnotí vysokou karmou. Trochu mě uklidňuje, že v diskusi poměrně zaznívají i rozumné názory.

0 0
možnosti
VK

Tohle je nejhloupější článek, co jsem od vás Větvičko četl. Jestli vám to ani časem nedojde, tak je mi vás líto.

1 3
možnosti
JZ

J98a11n 23Z14í38m74a

19. 9. 2018 10:18

Každý kdo rozumí aerodynamice a mechanice letu, tedy každý pilot musí vědět že závěrečná zpráva o 9/11 je snůška nesmyslů.

4 2
možnosti
SN

:-)......Jendo, do hodiny Vás tu smečka neumětelů z fyziky, prohlásí za hlupáka! R^R^R^

0 0
možnosti
LH

šimku jednou by stačilo!

2 0
možnosti

I92v24o 37Š41i96m48e37k

17. 9. 2018 19:43

Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol, Blábol,

5 5
možnosti
MS

Milý autore, zajímalo by mne, kdo vám platí za příspěvky v Parlamentních listech a na Sputniku.

Případně, kdo vám platí za vaše fotografie z cest, které jsou vidět jen ve vašich příspěvcích. Nečekám odpověď, ale vrtá mi to v hlavě. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

Fakt byly vaše blogy dřív lepší.

7 6
možnosti
JV

Taky je mi divné, že v mých příspěvcích nejsou vidět Větvičkovy fotky z cest

4 1
možnosti
MS

Vždy budou existovat odmítači reality. Někdo věří, že Elvis ještě žije, někdo přísahá na elektronické nanotermity řízené přes wifi z druhé stany zeměkoule. Někdo rád uvěří na letového dispečera Carlose. Někdo věří, že nás Rusko zachrání před kapitalismem. Někdo dokola mele něco o tom, že jsme Slované.

Jiný zase nevěří tomu, co vidí v televizi 11.9. téměř v přímém přenosu z různých záběrů a z různých kamer a svědectví zúčastněných lidí.

Pak se do toho vloží "odborníci" na statiku a namáhaní železobetonových konstrukcí kteří si myslí, že se výšková budova musí zřítit k zemi jako odstřelený komín na druhé straně jejich města jako místní rouzumbrada ze severní Moravy.

Jestli USA army boys vlítli do Afgánistánu oprávněně je věc druhá.

12 4
možnosti
Foto

Já si myslím, že ti hoši v těch letadlech byli do poslední chvíle přesvědčení, že bojují svůj spravedlivý džihád, který řídí někdo od nich. To, kdo je ale ve skutečnosti řídil, je otázkou.

3 0
možnosti
FL

Mohli to řídit teoreticky i mimozemšťani. Ale většinou je správně to nejjednodušší vysvětlení (viz pravidlo Occamova břitva)

0 0
možnosti
MK

Vážený pane blogere, četl jsem Vás rád a pravidelně přibližně od doby, kdy jste s vtipem a nadhledem popisoval divnou neovyklou řečí setkávání v době předmobilní kdesi u klepadla na koberce... Dlouho mě to bavilo a dlouho jsem Vám fandil. Bohužel poslední dobou se nadhled, vtip i smysl kamsi vytrácí a není to ke čtení. Nenapadlo Vás, že by možná občas bylo prostě lepší nenapsat nic ?

8 7
možnosti
Foto

Je ale otázka, u koho se vlastně ten nadhled vytrácí. ;-D

8 10
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS