Diskuse

Foto roku 2016

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U mě je to č.1 - taková upřímnost je málokde vidět, v Polsku asi nebude tolik pokrytců.

0 0
možnosti

Proč si dnes byl nějakou dobu "zmizelý"? Už jsme tě oplakávali....

0 0
možnosti

Mysterium, pane Větvičko, a jedno - ten čas vložení 7.11.11:11 - navíc.

0 0
možnosti
Foto

Staňo, nesmiš všemu věřit. Media jsou podvod, všecko je enem matematyka... Přečti si moje motto vpravo dole pod fotkou...

0 0
možnosti

Fotka č. 6 je nádherná ukázka impresionismu (odmyslete si tu selfie tyčku).R^

0 0
možnosti
Foto

...ta se mi libi skoro nejvic. Ani nevim, jak to mohlo vzniknout, zahlidnul sem babu ze selfi tyčkou v polu a přes špinave okno autobusa jsem rychle zrobil snimek...

0 0
možnosti

U mne vyhrává fotka č. 9: Dvě ženy čekající na autobus.

0 0
možnosti
Foto

..chudinky... dvě děvuchy v Iranu, fotka zrobena v prazdnem korytu řeky milionoveho města Esfahan...

0 0
možnosti

Zdarec, tož ta hajzlbaba je skvěla. To u nas také vymoženosti nemaju. ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Fotka, keru zrobil kamoš. Nebyl sem tak pohotovy. Zato vim, že baba byla dajna, z hajzlpapira odmotala pul metra a zebrala za to pětikačku. Kajsik v centralni časti Gruzie...

0 0
možnosti

a žádné jídlo nebude?

1 0
možnosti

Dobrovolně přiznávám, že několika snímkům nerozumím. Takže jsem se mýlil, úplně dokonalý (zřejmě) nejsem.

0 0
možnosti

:-) Mně se to také líbí, vypovídající jsou hlavně ty dvě první fotky. R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Láďo, jako dobrý, takový rozmanitý.R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS