Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O tom multikulturním koordinátorovi už jsem četla, ale šokuje mne, kolik dalších darmožroutů se dle uvedené tabulky ve škole vyskytuje. To pak není divu, že nejsou peníze na učitele

0 0
možnosti

v roce 89 mi bylo 14, teď mi je 40 a mým dětem budou do hlavy zase vtloukaný další kraviny a jediné správné názory. To jsme tu svobodu moc dlouho neměli :-/

6 1
možnosti

Není to ani 30 let co padl režim, který lidem říkal (snad i přikazoval) co si mají myslet a které myšlenky jsou ty správné a které ty špatné.

Ejhle - rok 2016 a na základních školách se dětem začne brzy vysvětlovat které myšlenky jsou správné a které jsou ty špatné. A rozhodovat o tom bude nějaká brožura.... Je tohle opravdu nutné?

6 0
možnosti

řičím tu smíchy..takový nový školní rok, jsem taky jako dítě nezažila...jedinej rozdíl mezi námi byl asi ten,že já tu vepřovicovou tašku měla červenou R^;-D

3 0
možnosti

A21l82e98s 58P10ř56i74b71y44l

12. 9. 2016 19:08

No myslel jsem si, že jo nějaká recese. Pak jsem si našel na netu, že je to pravda a dokonce existuje neziskovka, které je školí a nebo chodí do škol vysvětlovat multikulti.

1 0
možnosti

Měla jsem štěstí. Zrovna padl komunismus a najednou se mohlo mluvit i o tématech donedávna tabu. Třeba že Masaryk nebyl ani trošku sluníčkář a snažil se urvat pro Československo, co šlo. Nebo že znárodňování už tu bylo před nástupem komoušů. Jeden učitel měl názor A, druhý měl názor B a bylo to v pořádku.

Dnešní děti se však dozvědí zase jenom propagandu.

12 1
možnosti

Masaryk byl sluníčkář jak poleno. Řečeno s trochou vtipu to byl havlista.

0 1
možnosti
Foto

Nedokážu si představit, jak jsme byli schopní bez multikulti koordinátora byly schopní dostudovat, a navíc přijmou realitu toho, že u nás studoval kazach, ruska, několik vietnamců a nejhorší nepřítel z nejhorších - třídní byl gay ;-D

5 0
možnosti

Já ani nevím, jak jsem mohl vystudovat bez psychologů, poradců, koordinátorů a dalších pedagogických rolí. Vlastně vím, právě proto jsem vystudoval v klidu, protože mne kantoři učili píli, snaze, být nejlepším a hlavně používat hlavu k myšlení. Ale místo výuky matematiky, mateřského jazyka, ... se učí pavědy, jejichž výsledkem jsou právě tito koordinátoři další odborníci bez přidané hodnoty.

9 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS