Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím Ladislava a všechny z opačného konce Ukrajiny. Pracuji a žiji v Dněpropetrovsku. Jsem také z Ostravy. Možná bude zajímavé srovnání kultury, prostředí a dalších věcí souvisejících s životem v této části Evropy. Dněpropetrovsk je na jihovýchodě Ukrajiny. dnes to moc nepíše, protože jsem měl včera narozeniny. Ale pokud bude kohokoliv cokoliv zajímat, rád povyprávím. Mějte se zatím fajn.

1 0
možnosti

Laďo, nádherné baby, nádherné žrádlo a jako vždy KARMA.

1 0
možnosti

Bomba. Ten Breznev s Fidelem ..... a krasne baby

0 0
možnosti

jsem rad, ze jsem velka evropska mesta stihl pred 8 - 9 lety. kdyby mi tehdy nekdo rekl, ze bude iran a maroko bezpecnejsi nez zapadni evropa, bral bych to jako vtip. vypada to jako raj na zemi. a listek ze svinova za par stovek - parada.

jak se clovek domluvi? s AJ a NJ asi nepochodim, a rustinu bych se neodvazil.

0 0
možnosti
Foto

Vaše blogy by mali predávať ako lieky proti depresiám... mne ste dnes nádherne vylepšili deň... môj kúsok raja je v najchladnejšej slovenskej dedinke - Oravskej Lesnej... tiež tam občas chodím len tak čučať na lúky, kde sa ešte stále pasú kravy... a okolité hory, ktoré produkujú vzduch, ktorý mestský človek pociťuje ako rajský plyn... a vraciam sa tam do časov, keď žili moji starí rodičia... miniatúrna kuchynka, veľká multifunkčná izba (obývačka, spálňa, hosťovská izba), kde vychovali sedem detí a boli šťastní...

Ďakujem že ste, zakladám si v počítači priečinok s Vašimi ,,liekmi"... :-)

7 0
možnosti
Foto

Děkuji. Raz, až pojedu přes Oravskú Lesnú se stavim, dame po kališku a budem čumět na luky s kravama spolu...R^

5 0
možnosti

Hmm, hmmm, vypadá to lááákavě. Letos jsem byl v Kundě (nic moc oproti dalším městům), mohl bych zkusit i tu Kuni... R^ Ale až napřesrok, když příroda dá a nebude tam moc horko; a letos už se mi nechce vyřizovat pas.

Připojuju se k dotazu, kde je to jezírko?

1 0
možnosti
Foto

...slane jezirka Kunikunda su v Solotvinu, to větší jezirko se sladku vodu je u Beregova.

0 0
možnosti

Pěkný popovídání a zajímavé fotky. Ten pomník asi padlého mládence v Afgánistánu je hodně zajímavý, jako by lidi chtěli, aby byl stále součástí života obce (je tak naturalistický). Karma

1 0
možnosti

Prosim tě, to jezírko co funguje jako mrtvé moře ... to je kde přesně?

Díky.

0 0
možnosti
Foto

Byvala československa obec Slatina, dnes Solotvino na ukrajinsko-rumunske hranici.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS