Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každá barva je rasistická, správná nerasistická náplast musí být BEZBARVÁ! A akreditovaní nalepovači, ISO a kontrolní ouřad.

2 0
možnosti

Ladi, už dlouho jsem se tak nepobavila!!! ;-D;-D;-D;-DR^R^R^

DíkyV

5 0
možnosti
Foto

Hradu pro Tebe škoda!

Máš tam nahoře karmu a tady dole pozdrav!

:o)

7 0
možnosti
Foto

PS:

Á propos, a tos nedokoumal v úvahách až ke kafi. Dyž černý kafe holt nejni černý, ale tmavohnědý (anobrž kafebraun), bílý kafe nejní bílý, ale světlehnědý až okrový, a co to všecko znamená z pohledu korektistů, vo tom už snad radši ani nepřemejšlet...

Du si udělat kafe (a ani kdyby mě ko-rektisti podrobili mučení třetího stupně, neprásknu, jaký bude).

;o)

4 0
možnosti

a ja bych byl pro transfuzni stanice aji s cernou krví. vyborne napsany. dekuju za fajnovy rano a zdravim tam, kde je vam nejlip!

2 0
možnosti

R^......... zomrela som ........od smiechu ;-D........ jeden z najlepších blogov, aké som kedy čítala........R^

7 0
možnosti

J78a17n 49Š28i92m72á70k

21. 1. 2016 13:16

Včera mi v DM grogerii paní říkala, že už nebudou prodávat prací prášek pouze na bílé, nebo na barevné.... už bude jen univerzální prací prostředek. Němci sou holt napřed jako vždy v té korektnosti :) :) :)

9 0
možnosti

Já teda nevím, ale ono mi to všechno připadá nebezpečné. Už jenom ten visící provázek. Když se odšroubuje ta plechová patka na dřevěné rukověti granátu, tak z toho čumí taky takovej provázek. Co se stane, když se zatáhne je každýmu jasný. Krupp Essen.

A u ženskejch to funguje stejně - i u bílejch - to jsem párkrát zkusil - zatáhl jsem za provázek a došlo k výbuchu ;-D Je fakt, že jsem přežil.

U těch černejch vdov to nabývá zvláštní konotace - v moskevským divadle zatažení za provázek spousta lidí nepřežilo.

Tak mě napadá - nerozmazávejme to a ty černý vykopněme a bude po černejch provázcích , i po smrtelnejch výbuších ......:-)

11 0
možnosti

J33a96r75o 57C47e31c30h

20. 1. 2016 23:55

Karma jako obvykle :) - i když jste xenofobní kremlobot placený Putinem a Zemanem :). Námět na další blog je tu:http://www.lidovky.cz/v-dansku-hori-boj-o-veprove-maso-povinne-do-jidelen-muslimum-navzdory-1k5-/zpravy-svet.aspx?c=A160120_142828_ln_zahranici_msl

2 0
možnosti

Karma jako vždy! :-) Já šel už dávno "s dobou" a měl jsem doma dvakrát po sobě multikulturního Dalmatina.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS