Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Větvo, jak to robiš?

Enem raz sem kehosik v diskuzy navrhnul

zastřeliť za svítani před rozvinutym bandalirem"

a hneď mě to stalo 100 fifiku.

A Ty to narveš do blogu, a.......... nic.

0 0
možnosti

Připojuji se ke šťourům. I já jsem přečetl nejen titulek a nabyl jsem také dojmu, že končíte. Pokud si tedy dám do kontextu váš závěr článku s titulkem, tak vyzněl docela jednoznačně. I když vás čtu pravidelně a většinou se bavím, připomíná mi ten způsob vy(zne)užívání titulku praktiky Blesku, nebo "iVčil", který z duše nesnáším. V titulku, palcovými písmeny, tvrdí skutečnost, kterou pak někde dole v článku buďto vyvrátí, nebo podmíní. No a pak se čtenářům ještě vysmějete. Neumíte číst, nechápete. Já to přece myslel úplně jinak. Aprííííl. Ale je mi to docela fuk, protože je to všesko stejně jenom taková neškodná prdel a myslím, že je dobře, že jste zůstal. Jen jsem si, tak trochu, poopravil názor. :-D.

0 0
možnosti

Sice si nemyslím, že by se Microsoft dobrovolně dělil o informace s policisty (já vím, může to být nedobrovolně), ale ta podoba s technologií popisovanou v Orwellovi je zarážející. Ale neviděl bych to tragicky, notebook, z něhož píši tento komentář má také webkameru, takže by to uměl také. Ovšem kamera je vypnutá, zapínám jí, jenom když potřebuji. Ta technologie tu prostě je a bylo jasné, že se to někdo pokusí uvést k životu. Jde spíš o to, kdo a k čemu se to využije. A z tohoto hlediska věřím mnohem víc Microsoftu nebo Facebooku, než EuroSojůzu ;-)

0 1
možnosti
Foto

Karel, jak ju možeš mět vypnutu, když tě vidim? A ta stěna za tebu by už potřebovala zeškrabat a vymalovat, kdybys netahal noťasa tak pozdě do postele, už to mohlo byt hotove! ;-)

5 0
možnosti

Já vím, že se opakuji, ale stejně bych rád věděl, jak je to s tím vaším ultimátem, že k 1.11. zde končíte s blogováním. Anonymní diskuse zachované nebyly, což jste si stanovil jako podmínku a přesto dál publikujete. Snažil jste se mě nějak setřást, jakože jsem si měl ten váš hrdinný krok přečíst až do konce, zřejmě jste chtěl vzbudit dojem, že to bylo myšleno úplně jinak, leč nic takového z onoho "rozlučkového" blogu jednoznačně nevyplývá. A když se podíváme do diskuse pod tím blogem, zjistíme, že i mnozí ostatní to pochopili tak, že odcházíte, protože jste charakter a nestrpíte omezování svobody projevu. Budiž, vyhlásil jste bojkot, nicméně nějak jste ho vzhledem k dnešnímu datu hluboko listopadovém opomněl praktikovat. Tak jak to vlastně je?

3 5
možnosti
Foto

Jarek, to je nejdelši přispěvek za posledni rok! Gratuluju! Eště chvilu, a možna se naučiš čitat aji v ostravske dyjalektyce!;-)

4 3
možnosti

Nehlásil jste poněkud demonstrativně, že od 1.1. Vás tady už nikdy nikdo neuvidí?

1 3
možnosti
Foto

no dyť je teprv listopad... :-P

4 0
možnosti

Řekl bych, že než se tahle technologie ujme, televize jak ji známe zmizí i s tou příšernou Novou, pane Mrkvičko, a její nástupce bude něco takového využívat naprosto samozřejmě. Iinteraktivní pohádkové příběhy pro děti, samozřejmě s předvolbou podle online aktualizované učební látky a prospěchu, myslím třeba nejsou tak špatný nápad, pokud bude systém schopen určit, kdo se produkce účastní.:-)

0 1
možnosti

K77a17r35e56l 72V94a96n47ě79k

12. 11. 2012 11:53

KarmaR^. Orwell by se dnes nestačil divit.

1 0
možnosti

Joooooo ;-DR^   jen do nich

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS