Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mamsrb

17. 8. 2012 12:55
Děkuji za pěknou vzpomínku.

Kdybych se nezranil a nebyl v Darkově na rehabilitaci nikdy bych asi nepoznal tak krásná místa jako je ZOO v Ostravě, Landek, Beskydy ....;-)

0 0
možnosti

satyricon

8. 8. 2012 23:14
kaj zmiznul ?

Ladik, kaj zmiznul ten fajny članek o tom chytrem telefonujicim esenbakovi?

0 0
možnosti

Vegan

8. 8. 2012 21:23
Taky jsme chodili

na výlet na haldy a sbírali šedé maliny a černé třešně. Romantika mého mládí, ještě jednou díky.R^

0 0
možnosti

Vegan

8. 8. 2012 21:18
Ostravo má krásná,

díky vám za zprávu z měsíční krajiny, naštěstí už bydlím v Jeseníkách, ale na Ostravu, hlavně rodné černé Radvanice nedám dopustit.R^V

0 0
možnosti

jaroslav_1

8. 8. 2012 13:19
Já vám fandím

...co se týče fotografií. Čím více jich sem budete dávat, tím méně místa pro trapnou degenerovanou češtinu, kterou si k masovému veselí rozverných čtenářů vypomáháte.

1 0
možnosti

vmt

8. 8. 2012 13:45
Re: Já vám fandím

Vy yntelygente. Co tak ostravské nářečí? Už jste o něm něco slyšel. Není to nic, co by si Větva vymyslel pro obveselení davů a nenávistné plivance Vás i jiných neználků. Jsem rodilá Ostravačka a takto se za mých mladých let mluvilo úplně všude a ve škole nás učitelka opravovala. že nechodíme do dochtora, ale k doktorovi. Jsem ráda, že tuto krásnou ostravštinu ještě někdo udržuje při životě. A Vám bych doporučila, když se Vám to nelíbí, tak to nečtěte. Nikdo Vás nenutí takto strádat.

6 0
možnosti

Pietrolini

8. 8. 2012 11:36
Cely čas čekam na prvni snimky teho Marsu

A dočkal jsem se. Pěkne a fajne. ;-)

1 0
možnosti

monthy70

8. 8. 2012 11:56
Re: Cely čas čekam na prvni snimky teho Marsu

to je Mars ? a já to tipoval na Venuši

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS