Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

satyricon

5. 3. 2012 17:01
Tomáš Matonoha...

Tomáš Matonoha se k tomuto problému již vyjádřil:

http://www.youtube.com/watch?v=_n8RTKDd6vY

0 0
možnosti

Ježikača

1. 3. 2012 15:34
výborně,

asi o dvě slova jsem si rozšířila slovní zásobu. na druhou stranu nevím, co je šovinistického na všivákovi, neb zavšiveni mohou být lidé napříč světadíly a hlava mi nebere nebezpečnost slov tydýt a hejhula, která jsou v mateřských školách doporučována frekventantům, pokud si potřebují ulevit, jako náhražka všeho toho, co slyšeli doma.;-D

1 0
možnosti

Amáálie

27. 2. 2012 17:15
Špatný článek

;-) představte si tu hrůzu, kdyby v přírodovědném pořadu pro děti byla věta: Podívejte letí čápi, čápi případně, je to noční zvířátko, viděli ho v noci, myslím, že je třeba vymýtit i toto

0 0
možnosti

Ježikača

1. 3. 2012 15:35
Re: Špatný článek

a tím pádem preventivně zakázat i slovo losos ;-)

0 0
možnosti

all_the_way

23. 2. 2012 23:42
No

to jsem si kvalitně rozšířil slovník. ;-D

0 0
možnosti

B.D.S

23. 2. 2012 6:53
Ale..

.. pak už zbývají jen germanismy, anglicismy a ostravské cypoviny. Kdo by se nadál, že ostravsko bude nakonec centrem pro trvale udržitelnou češtinu..

0 0
možnosti

stir

22. 2. 2012 19:51
Boha jeho,

lidi. Opravdu potřebujeme ouřady, který nám za "těžký prachy" budou kázat co můžeme vypustit z huby ? Takovej seznam nebyl snad ani za komančů. Chci na plnou hubu říct, že mě serou cigáni, který žijí ze sociálních dávek, chci říct, že mě nebetyčně serou politici ze všech stran, kteří tady rozkrádají naši zem. Serou mě buzny/bukvice co nám valí do hlavy, že bejt teplej je nejen fajn ale hlavně je to norma. Možná mě tady smáznete. Ok. Ale je to smutná vizitka Jen tak dál ve svobodě slova.

3 0
možnosti

ruraren

22. 2. 2012 13:00
no a mám po

žižalkach..... karma

0 0
možnosti

lomihnát.

22. 2. 2012 12:47
Ještěže mi nechali tajtrlíka s vobšourníkem.

Nebo se jaksi rozumí, že ani tak?;-(

0 0
možnosti

semelik

21. 2. 2012 20:50
Podle mě tam chybí "běžte do Brusele", Větvo

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS