Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

morbid

3. 12. 2010 2:00
Jste můj bloger roku,

i kdyby se Matějka pomatějkoval úplně!

0 0
možnosti
C

culka

2. 12. 2010 12:32
Já jsem teprve před pár lety

pochopila, že moje klarinetová hodina nebyla hlavním důvodem, proč si mě v den slibu maminka vyzvedla hned po obědě ze školy, zatímco pionýři šli slibovat do kasáren a dokonce mohli lézt do tanků.... kdežto mě maminka uplatila větrníkem v cukrárně, aby mi to nebylo líto :-) Některé děti prostě mají dlouhé vedení.

0 0
možnosti
PZT

pyjonýr z tup009

2. 12. 2010 10:40
Modrý tým,to je jiná klasa.

;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
EK

Deleter

2. 12. 2010 10:25
---

L'art pour l'art?

0 0
možnosti
PC

georgesco

2. 12. 2010 9:38
halo, log-out

Jo, Laďo, nepřijde ti šílený, že jsme se dostali do doby, kdy nemůžeš veřejně vyjádřit znechucení nad takovou organizací, jako je Pionýr, aby tě spousta lidí div nezašlapala do země??! 

Už mockrát mě v této souvislosti napadlo, napsat něco o tom, jak ten Hitlerjugend nebyl tak špatná organizace, hráli se fajn hry a vychovávalo se k vlastenectví... nějaká ta idea sem, idea tam, hlavně, že tam byla dobrá parta a s klucima byla sranda, jezdilo se na tábory  ...   No ni?!

0 0
možnosti
JR

kulinek2

2. 12. 2010 9:58
Re: halo, log-out

Ale to vůbec není nic o nějakém "zašlapávání do země", je tady prostě jenom několik nesouhlasných názorů. A nepřijde zase vám šílený, že OPĚT přichází doba, kdy nesouhlas s něčím je nežádoucí a téměř trestuhodný - dle vás?

A to vaše přirovnání s Hitlerjugend je nechutné a sprosté. Můj táta, který přežil nacistický koncetrák, by vám nafackoval. Bohužel už umřel.

0 0
možnosti
PC

georgesco

2. 12. 2010 9:23
halo, log-out

Halo, log-out, na to, že je ti osmadvacet to máš překvapivě dobře v hlavě srovnaný a umíš to i vyjádřit (viz tvé dřívější příspěvky)!!!

R^

0 0
možnosti
PC

georgesco

2. 12. 2010 9:06
pionýr

Vážení,

Pionýr byl nástrojem totalitní moci k ovládání a dětí a mládeže. To je jeho podstata, proto byl založen, to je idea jeho vzniku!!!

To, že někde byli schopní vedoucí, kteří se snažili v rámci možností nebo pod "maskováním" o něco víc na podstatě té organizace nic nemění.

Srovnání s páně Adolfovým jugendem je více než trefné!!

O to víc mi přijde šílené, že taková organizace doposud existuje, i když přemalovaná na růžovo.

0 0
možnosti
JN

log-out

1. 12. 2010 11:45
zneužit? houby!

Slučovací konference byla jestli si dobře pamatuji 49 (nebo možná 50, nechce se mi to hledat), takže zcela jasně dle pokynů strany, tehdy to opravdu jinak možné nebylo.

Takže to, že byl Pionýr pouze zneužit je jedna ze lží, kterou dnešní Pionýři o své historii šíří. Byl založen dle pokynů z Moskvy podle sovětského vzoru čistě za účelem indoktrinace mládeže.

Jesti s tím nesouhlasíte, tak prosím důkazy, já mohu doložit jak archivní zprávu zpravodaje z oné konference, tak zápis z ÚV KSČ, tak další archivní materiály, které to co tvrdím dokládají.

0 0
možnosti
PD

mlocek

1. 12. 2010 12:00
Re: zneužit? houby!

Větou: "já mohu doložit jak archivní zprávu zpravodaje z oné konference, tak zápis z ÚV KSČ, tak další archivní materiály, které to co tvrdím dokládají"

jsem pochopil Vaši celoživotní pouť ...Rv

0 0
možnosti

Nikola Šuhaj

1. 12. 2010 10:30
Pionýrské organizace

měla jeden velký klad oproti dnešku. Děti se tam učili poznávat přírodu, různé hry a další zábavné činnosti.Na rozdíl od dneška, se neučili požívat alkohol, kouřit a brát drogy. A počet dětí, které to dělají stále stoupá. ;-(

0 0
možnosti
C

culka

2. 12. 2010 12:36
Re: Pionýrské organizace

Jistě. To mě Skaut taky, i Junák. Tak proč byly tyhle zakázané, zatímco Pionýr měl zelenou?

0 0
možnosti
PB

beef-eater

1. 12. 2010 10:23
Pijonýr

No některým koukám vymydlili mozky tak důkladně, že jsou z nich dneska grafomani a píšou blogy o ničem....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS