Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

jedovinka

10. 5. 2010 18:02
Zkus kachnu,

milý Laďo, milý Laďo, kachnu......

Bez legrace. Jestli máte možnost ubytovat na zahradě pár kačen, tak vám slizouny černé i oranžové vyžerou. No a co pak s kačenou?

Zkus pekáč, milý Laďo, milý Laďo, pekáč!

Míra trýznění - a koho to trápí? Kachnu rozhodně ne ;-D

oldwomen

0 0
možnosti
RF

Lovila veverky v korunách stromů

8. 5. 2010 22:49
a co teprve

černý asijský berušky s červenejma tečkama. Ty se taky dostanou všude a ty chudáky naše vytlačují a požírají

0 0
možnosti
PO

POToole

7. 5. 2010 22:38
Diky

za prijemne patecni pocteni a pobaveni... :-)

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

7. 5. 2010 22:30
Větva opět perlí!

R^

0 0
možnosti

bookkeeper

7. 5. 2010 17:20
Moje reakce

na blogy a jiné články pana Ladi Větvičky:  údiv (někdy mírné pohoršení, týká se většinou titulku) - smích - větší smích - hodně velký smích - údiv nebo šok - mrazení v zádech - rekonvalescence... Ve smyslu hesla "co tě nezabije to tě posílí" pomáhají pak texty, fotky a hlášky  přežívat  tu podivnost okolo nás, co se myslím jmenuje realita všedního dne.  Piš barde piš - a díky!  :-)R^!!

0 0
možnosti
C

Camino

9. 5. 2010 2:38
Re: Moje reakce

AutorR^, bookkeeper takeR^

0 0
možnosti
PS

WetSinglet

7. 5. 2010 15:40
sůl nad zlato

a je mi jedno co rikaji ochranci prirody...budu rada kdyz mi po zahrade polezou zase jenom ti s domeckama...nebo ti cerni bez domecku, ti jsou nasi...ale tyhle oranzovy potvory solim jak je vidim....

0 0
možnosti
FH

surreal

7. 5. 2010 19:09
Re: sůl nad zlato

ochranci přírody v tomto případě říkají: Jen tak dál! ;-)

0 0
možnosti
LU

pidla

7. 5. 2010 14:53
Kaaarma,

ženu na zahradu, jestli už mi taky vylezli...A o dani z nemovitosti před nedávnem ještě kdosi hovořil jako o dani zbytečné a chtěl ji zrušit, jestli mne paměť neklame...a u nás na městě vládne nyní modrá a daň z nemovitosti je 2x taková....:-/

0 0
možnosti
LV

Větva

7. 5. 2010 15:15
Re: Kaaarma,

...presne. je to svinstvo.

0 0
možnosti
EH

Kahlan Amnell

7. 5. 2010 14:29
Používám metodu č. 2

akorát se mi zdálo, že z napíchnutí na pletací jehlici si nic nedělají, mrchy odolné.

Já normálně mouše neublížím, ale oranžové potvory ve mně vzbouzejí hodně sadistické sklony. ;-O

A minulý rok, když sežraly i fazole s tyčkami, pomohla jenom chemie. Na oranžový maras jedině modré svinstvo. ;-D

0 0
možnosti

3lipy

7. 5. 2010 14:10
Teda Větvo,

mám den blbec, ale jak ty jsi mně pobavil...Díky L.Č.;-D

0 0
možnosti
LV

Větva

7. 5. 2010 14:21
...

...maš den blbec? Posypej ho soli a připrav pivni pastičku.;-)

0 0
možnosti
T

Tausret

7. 5. 2010 13:48
Teda, člověče,

vás by měli ordinovat jako lék na blbou náladu, a to alespoň jednou denně ;-D

0 0
možnosti
LV

Větva

7. 5. 2010 14:20
...

...kurňa, to bysem moh dostat kusek z tych třicetikorunovych poplatku, že? ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS